تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30052.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات در گفتگو با دیجیاتو: ظرفیت تولید موبایل‌های سطح پایین را در کشور داریم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (۱۷ آذر) در حاشیه رویداد هفته دیجیتال ایران، در گفتگو با دیجیاتو و در پاسخ به این پرسش که آیا در شرایط فعلی ظرفیت تولید موبایل در داخل کشور ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (۱۷ آذر) در حاشیه رویداد هفته دیجیتال ایران، در گفتگو با دیجیاتو و در پاسخ به این پرسش که آیا در شرایط فعلی ظرفیت تولید موبایل در داخل کشور وجود دارد یا خیر گفت:

«ما - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - توان رقابت با گوشی‌های پرچمدار بین‌المللی را نداریم اما می‌توانیم گوشی‌های سطح پایین را تولید کنیم. چه به لحاظ CKD و چه به لحاظ SKD. با این شیوه‌های تولید، ظرفیت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - وجود دارد و در این شرایط رشد هم داشته‌ایم. اما تولید نیاز به توجه ویژه‌تری دارد که در همین رابطه جلسه‌ای با وزیر صنعت داریم و می‌خواهیم - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به این مسئله رسیدگی کنیم. اکنون مشغول تهیه سند مربوطه هستیم.»

او عنوان کرد که یکشنبه (۱۸ آذر) جلسه‌ای با وزیر صنعت و رییس بانک مرکزی خواهد داشت که همین مسئله، یکی از محورهای آن خواهد بود. اما بحث اصلی جلسه مربوط به تخصیص ارز جهت واردات موبایل از سوی بانک مرکزی به واردکنندگان موبایل است. او گفت که مشکل چرخه واردات باید حل شود و از آنجایی که تعداد واردکنندگان موبایل محدود است، بنا شده است تا وزارت صنعت برای کسانی که آمادگی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - واردات دارند، فراخوان دهد و برای گروه‌های جدید مجوز واردات صادر کند.

پیش از این«جواد سعیدی»، رییس هیات‌ مدیره شرکت GLX در گفتگو با دیجیاتو خبر داده بود که این شرکت در صورت حمایتی که به مفهوم عدم سنگ‌اندازی است، می‌تواند نیاز بازار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موبایل ایران را تامین کند و از چنین ظرفیتی برخوردار است.

وزیر ارتباطات همچنین در خصوص موبایل‌های توقیفی و در گمرک مانده در جمع خبرنگاران گفت:

«وزارت ارتباطات نه وظیفه تنظیم بازار تلفن همراه را برعهده دارد و نه وظیفه واردات تلفن همراه و نه تخصیص ارز. اما به واسطه بحث مقابله با قاچاق تلفن همراه، مسئولیت کارگروهی را برعهده داشتیم که باید پیگیری و اطلاع‌رسانی‌ می‌کردیم. این به معنای آن نیست که بگوییم مسایلی که وجود دارد را پیگیری نمی‌کنیم. امروز جلسه‌ای با موضوع ترخیص گوشی‌های همراه برگزار شد.

در حال حاضر ۱۲۰ هزار گوشی به‌صورت مستقیم توقیف و ۶۰۰ هزار عدد گوشی هم در گمرک توقیف شده است. اما همین شرکت‌هایی که پرونده‌شان در قوه قضاییه است، این گوشی‌ها را وارد کردند. یعنی آن‌ها هم به نوعی غیرمستقیم در توقیف هستند و نمی‌توانند گوشی وارد کنند.»

در واقع ۷۲۰ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هزار موبایل در گمرک و توقیف هستند و خود آذری جهرمی نیز اذعان داشت که این رقم، تنها نیاز یک ماه بازار ایران است. جهرمی همچنین خبر داد که کارگروهی متشکل - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از نماینده دادستان کل کشور، وزارت صمت و اطلاعات و با مدیریت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شده و مباحث مربوط به واردات گوشی و زمان عرضه آن‌ها به بازار پیگیری خواهد شد. او پایان هفته جاری را زمان جمع‌بندی این جلسات اعلام کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone