تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30053.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات مطرح کرد: حذف تمام قبوض کاغذی و صرفه‌جویی ۱۴۴۰ میلیارد تومانی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (۱۷ آذر) در رویداد هفته دیجیتال ایران اعلام کرد که سالانه در کشور ۱۴۴۰ میلیارد تومان هزینه صرف قبوض تلفن، آب، برق و گاز می‌شود؛ رقمی که می‌تواند به ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (۱۷ آذر) در رویداد هفته دیجیتال ایران اعلام کرد که سالانه در کشور ۱۴۴۰ میلیارد تومان هزینه صرف قبوض تلفن، آب، برق و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گاز می‌شود؛ رقمی که می‌تواند به یک صرفه‌جویی برای کشور تبدیل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شود.

«محمدجواد آذری - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جهرمی» از هزینه‌های دلاری و درآمد ریالی اپراتورهای موبایل و همچنین شرکت مخابرات ایران گفت و سپس به این نتیجه‌گیری رسید که می‌توان هزینه‌های بی‌دلیل را کاهش داد. یکی از همین هزینه‌ها، صدور قبوض کاغذی در شرکت مخابرات است:

«یک آمار ساده به ما - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می‌گوید شرکت مخابرات - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ایران که در حوزه درآمدی دچار مشکل است، ۳۰ میلیون مشترک - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دارد و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در دوره‌های ۲ ماهه، یعنی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سالی ۶ قبض صادر می‌کند. هزینه تمام شده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هر قبض ۲ هزار تومان است. این هزینه در ماه ۶۰ میلیارد تومان و در سال ۳۶۰ میلیارد تومان است. این دور ریز منابع است در حالی که می‌توانیم با ظرفیت دولت الکترونیکی از چنین هزینه‌ای صرف نظر کنیم. دولت الکترونیکی امروز زیرساخت‌های آماده‌ای دارد؛ دیگر شایعه و ادعا نیست.»

تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

وزیر ارتباطات از دستور خود به شرکت مخابرات ایران برای ارائه برنامه‌ای جهت حذف قبوض کاغذی ظرف ۴۵ روز آینده گفت.

او عنوان کرد که این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۳۶۰ میلیارد تومان صرفاً هزینه شرکت مخابرات ایران است اما از سوی دیگر ۳۵ میلیون کنتور برق، حدود ۳۵ میلیون کنتور آب و ۲۰ میلیون کنتور گاز وجود دارد:

«هزینه توزیع تمام این قبوض در سال ۱۴۴۰ میلیارد تومان است. در شرایطی که نظام درآمدی ما دچار اشکال است، چه کارهایی نمی‌توان با این رقم انجام داد؟ درآمد وزارت ارتباطات از تملک دارایی‌ها، چیزی که از ابتدای سال تاکنون وصول شده ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است. با این بودجه باید ماهواره هوا کنیم، شبکه ملی اطلاعات را توسعه دهیم، ادعا دارند ۳۰۰ میلیارد به پیام‌رسان‌ها وام بدهیم.، دیتاسنتر بسازیم و دولت الکترونیک را توسعه دهیم. از نبود بودجه نمی‌نالیم، اما عدد ۱۴۴۰ میلیارد تومان، عدد بسیار قابل توجهی است - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و از هزینه پرداخت شده به یک وزارتخانه هم بیشتر است.»

آذری جهرمی خبر داد که در خصوص الکترونیکی شدن قبوض آب، برق و گاز با وزیر نیرو و نفت صحبت کرده است و رییس جمهوری نیز در دولت دستور داده تا با - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - توجه به مسائل بهره‌وری، این ظرفیت‌ها در دولت الکترونیک فعال و به‌کارگیری شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone