تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30084.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت ضد اسپم اپلیکیشن Android Messages رسما منتشر شد

اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته از احتمال مبارزه با پیام‌های اسپم در آپدیت بعدی Android Messages به شما خبر دادیم. امروز این احتمال به واقعیت تبدیل شده و گوگل ویژگی ضد اسپم را ...

اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته از احتمال مبارزه با پیام‌های اسپم در آپدیت بعدی Android Messages به شما خبر دادیم. امروز این احتمال به واقعیت تبدیل شده و گوگل ویژگی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ضد اسپم را برای تعدادی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از کاربران منتشر کرده است.

به گزارش اندروید پلیس، با دریافت این قابلیت نوتیفیکیشنی می‌بینید که فعالسازی آن را به اطلاع شما می‌رساند. با فعال کردن ویژگی ضد اسپم، کلیه پیام‌هایی که به شما ارسال شده برای تشخیص اسپم بودن آنالیز می‌شوند - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تا موارد آزاردهنده مسدود گردند.

هر چند همین رویه، یعنی آنالیز پیام‌ها کاربران مدافع حریم خصوصی را با نگرانی‌هایی مواجه ساخته. به همین خاطر، گوگل - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای کاهش نگرانی‌ها امکانی در اختیار کاربران قرار داده که در تنظیمات اپلیکیشن ویژگی ضد اسپم را غیر فعال کنند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

البته مسئولین گوگل در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مصاحبه با رسانه‌ها نحوه عمل ویژگی ضد اسپم را جهت شفاف‌سازی بیشتر توضیح داده‌اند. به گفته اهالی مانتین ویو، اندروید مسیج برای شناسایی اسپمرها به طور - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موقت شماره تلفن افرادی که به شما پیام می‌دهند در کنار زمان ارسال این پیام‌ها را ذخیره - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می‌کند. با این وجود هرگز محتوای این پیام‌ها یا شماره تلفن شما را ذخیره نخواهد کرد.

این رویه در تشخیص پیام‌های اسپم در حالت اتوماتیک انجام می‌شود. اما اگر بخواهید اسپم‌ها را به طور دستی به اپلیکیشن بشناسانید، گوگل اعلام کرده که در این صورت دسترسی کاملی به محتوای پیام‌های خود را برای اپلیکیشن صادر خواهید کرد. همچنین در این حالت، از پیام اسپم شما یک کپی نیز به اپراتور تلفن همراه‌تان صادر می‌شود.

بنابراین پیش از استفاده از خصوصیت ضد اسپم به این ویژگی‌ها توجه داشته باشید. ویژگی ضد اسپم Android Messages تا این لحظه فقط برای چند کشور منتشر شده، اما گوگل اعلام کرده که "طی ماه‌های آتی" آن را - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به کشورهای بیشتری گسترش خواهد داد. امیدواریم در صورت ارائه این خصوصیت برای ایران شاهد پشتیبانی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آن از زبان فارسی و مبارزه با پیامک‌های اسپم فارسی نیز باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone