تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30061.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل پلی سرویس دیگر از اندروید 4.0 پشتیبانی نخواهد کرد

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرده که از این پس API های جدیدی که برای گوگل پلی سرویس (Google Play Services) منتشر می‌شوند از اندروید 4.0 (آیس کریم سندویچ) و نسخه‌های قدیمی‌تر پشتیبانی نخواهند کرد. با ...

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرده که از این پس API های جدیدی که برای گوگل پلی سرویس (Google Play Services) منتشر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می‌شوند از اندروید 4.0 (آیس کریم سندویچ) و نسخه‌های قدیمی‌تر پشتیبانی نخواهند کرد.

با این حساب، اگر از گوشی‌های قدیمی استفاده می‌کنید باید بدانید که در صورت عدم به‌روزرسانی گوگل پلی سرویس نسخه جدید بسیاری از اپلیکیشن‌ها برایتان اجرا نمی‌شود. بنابراین یا - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - باید در پی ارتقای سیستم عامل باشید یا اینکه گوشی هوشمند جدیدی خریداری کنید.

گوگل در پی اعلام این خبر به توسعه‌دهندگان هم اعلام کرده که از این پس API مرحله 16 (برای اندروید 4.1 ژلی بین) آخرین نسخه‌ای از گوگل پلی سرویس است که از آن پشتیبانی به عمل می‌آورد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

قطع پشتیبانی گوگل از اندروید 4.0 - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - چندان جای تعجب ندارد. مطابق آخرین آمار منتشر شده در ماه اکتبر، تنها 0.03 درصد از کاربران اندروید از نسخه 4.0 - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آیس کریم سندویچ سیستم عامل استفاده می‌کنند که در برابر 2 میلیارد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دیوایس اندرویدی فعال در سراسر دنیا رقم قابل توجهی نیست.

با این وجود، اگر برای دستگاه شما آپدیتی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جدیدتر از اندروید 4.0 منتشر نشده، با توجه به وضعیت نه چندان مطلوب آپدیت‌های نرم‌افزاری در دیوایس‌های اندرویدی احتمالا ناچار به تعویض دستگاه با یک دستگاه جدیدتر خواهید شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone