تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30081.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

با اپلیکیشن جدید هواوی افراد نابینا می‌توانند احساسات شما را بشنوند

شاید بسیاری از شما موافق باشید که مکالمات نوشتاری در مقایسه با یک گفتگوی رو در رو، حس بسیار عجیبی دارند. چرا که هنگام نوشتن طرف مقابل نمی‌تواند حالت چهره‌تان را ببیند و شما هم ...

شاید بسیاری از شما موافق - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - باشید که مکالمات نوشتاری در مقایسه با یک گفتگوی رو در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رو، حس بسیار عجیبی دارند. چرا که هنگام نوشتن طرف مقابل نمی‌تواند حالت چهره‌تان را ببیند و شما هم نمی‌توانید حالت چهره و احساس واقعی او را به طور کامل درک کنید.

این موضوع برای افراد نابینا - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به میزان زیادی چالش برانگیزتر است. شاید به همین خاطر بوده که هواوی اپلیکیشنی به نام Facing Emotions را ویژه افراد نابینا و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای "خواندن چهره" طرف مقابل آن‌ها منتشر کرده است.

هواوی برای طراحی این اپ جالب که به طور ویژه‌ای برای هواوی میت 20 پرو - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ساخته شده، با انجمن نابینایان لهستان همکاری کرده است. روش کار اپ بدین شکل است که هنگام صحبت فرد نابینا با یک شخص دیگر، دوربین عقبی موبایل چهره آن فرد را اسکن می‌کند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

با تحلیل چهره توسط الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، اپ Facing Emotions به طور دقیق می‌تواند حالات چشم‌، ابروها، دهان و بینی افراد و حتی ژست و موقعیت ایستادن آن‌ها را متوجه بشود. با در دست داشتن این اطلاعات، حالا اپلیکیشن می‌تواند حالات چهره و احساس افراد را به 7 صدای مختلف تعبیر کرده و به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گوش فرد نابینا برساند.

تبدیل این هفت احساس به هفت صدا، توسط یک آهنگساز نابینای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - لهستانی به نام توماش بیلکی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - انجام شده و طبق تست‌های به عمل آمده مشخص شده که افراد نابینا به راحتی می‌توانند این هفت صدا را به خاطر سپرده و با تکیه بر آن‌ها درک عمیق‌تری از دوستان و اطرافیان خود داشته باشند.

صداهای Facing Emotions از طریق اسپیکر گوشی و هدفون قابل پخش - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هستند، و خوشبختانه اپلیکیشن برای کار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به اتصال اینترنت احتیاجی ندارد. تنها شرط لازم این است که فرد نابینا گوشی را جایی قرار بدهد که همیشه امکان اسکن چهره فرد مقابل وجود داشته باشد. جالب است بدانید که هواوی برای برطرف شدن مشکل محل قرارگیری گوشی نیز یک هولدر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ویژه با پرینتر سه بعدی طراحی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرده که می‌توان از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - فروشگاه Shapeways آن را خریداری کرد.

اپلیکیشن Facing Emotions را می‌توانید همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریام نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام دوست عزیز، یکی از مشکلات رایج در یخچال های هایسنس RT-68WC این است که ممکن است دما درون یخچال به درستی تنظیم نشود و موجب شود که مواد غذایی داخل آن خراب شوند. اگر به مشکلی مشابه روبرو شده‌اید، می‌توانید با تعمیرکاران ما در شهر سراب منطقه روستای گیلک آباد تماس بگیرید تا برای شما این مشکل را برطرف کنند. لازم به ذکر است که برای نصب و راه اندازی بهتر یخچال هایسنس RT-68WC، قبل از آن باید دستورالعمل‌های مربوط به آن را دقیقاً مطالعه کنید و از نکات و توصیه های تعمیرکاران پیروی کنید. همچنین اگر مشکل دیگری با یخچال خود دارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا به شما راهنمایی کاملی در ارتباط با تعمیر و خدمات مربوطه ارائه دهیم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone