تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30085.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پروژه‌ی سولی گوگل ادامه خواهد یافت؛ کنترل وسایل الکترونیکی با ژست های حرکتی

کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده چند روز پیش با ادامه‌ی کار گوگل روی پروژه‌ی سولی با شرایطی که داشت موافقت کرد تا گوگل بتواند روی پروژه‌ی سنسور‌های رادار محور خود تحت عنوان «سولی» آنطور که ...

کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده چند روز پیش با ادامه‌ی کار گوگل روی پروژه‌ی سولی با شرایطی که داشت موافقت کرد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - تا گوگل بتواند روی پروژه‌ی سنسور‌های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - رادار محور خود تحت عنوان «سولی» آنطور که می‌خواهد پیش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - برود. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - پروژه‌ای که به کاربران امکان می‌دهد بدون ارتباط فیزیکی با دستگاه‌ها و از راه دور آن‌ها را با حرکات مختلف کنترل نمایند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران

پروژه‌ی سولی اولین بار سال ۲۰۱۵ توسط گوگل معرفی شد و در کنار پروژه‌ی جاکار از تکنولوژی‌های مورد انتظار آینده محسوب می‌شد. در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - این روش، دیگر نیازی به نمایشگر لمسی نیست و در محیط مجازی با استفاده از اعمال حرکتی انجام می‌پذیرد. یک موج رادیویی از دستگاه ساطع می‌شود تا اعمال حرکتی افراد را متوجه شود و با توجه به آن دستورات را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - به انجام برساند.

چند ماه پیش، گوگل از کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده درخواست کرد که به آن‌ها اجازه داده شود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - تا بتوانند روی فرکانسی بالاتر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - از حد مجاز کشور کار کنند. گروه ATAP که روی این پروژه کار می‌کند اعلام کرده که فرکانس مورد استفاده برای پروژه‌ی سولی در حد مجاز کشور‌های اروپایی قرار دارد و خطری را متوجه انسان نخواهد کرد.

فیسبوک یکی از شرکت‌هایی بود که نسبت به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - این اقدام گوگل اعتراض کرد. شرکت تحت فرمان مارک زاکربرگ بر این عقیده بود که ممکن است فرکانس مورد استفاده توسط گوگل باعث ایجاد مشکلاتی در دیگر وسایل الکترونیکی شود. البته این موضوع به سرعت پس از رایزنی‌های انجام شده توسط - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - گوگل و فیسبوک حل شد.

پس از شنیدن موضوعات مطرح شده توسط ATAP کمیسیون ارتباطات فدرال یا FCC با درخواست گوگل مبنی بر استفاده از فرکانس‌های بالاتر موافقت کرد و حالا می‌توانیم منتظر باشیم تا گوگل آنطور که می‌خواهد روی پروژه‌ی سولی کار کند.

یکی از وسایلی که می‌تواند از پروژه‌ی سولی بهره‌مند شود، ساعت‌های هوشمند هستند. به همین دلیل بیشتر تصاویر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - منتشر شده از عملیاتی شدن این پروژه توسط گوگل، ساعت‌های هوشمند را درگیر خود کرده است.

آشنایی با پروژه‌ی سولی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone