تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30078.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Polysphere؛ چگونه یک اثر فوق‌العاده را همچنان عالی نگه داریم؟

پالیسفیر (Polysphere) حق انتخاب را به خود بازیکن‌ها داده است؛ همان‌قدر که می‌تواند فوق‌العاده و یکی از پیشنهادی‌ترین بازی‌های امسال باشد به همان اندازه هم می‌تواند روی اعصاب مخاطبینش راه برود. همه‌چیز بستگی به این ...

پالیسفیر (Polysphere) حق انتخاب را به خود بازیکن‌ها داده است؛ همان‌قدر که می‌تواند فوق‌العاده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و یکی از پیشنهادی‌ترین بازی‌های امسال - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - باشد به همان اندازه هم می‌تواند روی اعصاب مخاطبینش راه برود. همه‌چیز بستگی به این دارد که آیا بازیکن اولین پیش‌نیاز تجربه عناوین کچ‌اپ (Ketchapp) را رعایت می‌کند یا نه.

اگر رعایت بشود، Polysphere به همان تجربه‌ای تبدیل خواهد شد که بعد از عناوینی مثل KAMI 2 و Shadowmatic به دنبالش بودیم. اگر هم کاربر اهمیتی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ندهد بازی حکم فیلمی لذت بخش را پیدا می‌کند که لابه‌لایش تبلیغ‌ پخش شده و آن‌قدر این کار تکرار می‌شود که از اواسطش به بعد دیگر بیخیال تماشایش می‌شوید.

Polysphere فوق‌العاده است به‌خاطر آرامشی که در گیم‌پلی آن حل شده، - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پازل‌ها هیچوقت سعی ندارند خیلی سخت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - باشند و نکته اینجاست با وجود این مسئله - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - همچنان حل کردن‌شان طعمی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش به مخاطب می‌دهد. در واقع هسته اصلی گیم‌پلی آن‌قدر خوب از آب درآمده که توانسته ریتم جذابیت پازل‌ها را با تمام سادگی‌شان حفظ کند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

در تمام مرحله‌های Polysphere قطعه‌های مختلف یک شکل پراکنده شده‌اند و تنها وظیفه بازیکن این است تا با حرکت 360 درجه، کاری کند که این قطعه‌ها کنار یکدیگر قرار گرفته و شکلی که بازی خواسته پیدا شود؛ کافیست انگشت را روی صفحه گذاشته و جسم را بچرخانید تا در نهایت به شکل نهایی برسید. شبیه به پازلی که جای پیدا کردن مکان تک تک قطعاتش حالا - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - همه را با هم باید جاسازی کنید.

البته در نگاه اول ممکن است همه‌چیز شانسی به نظر می‌رسد، حداقل - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در دقایق اولیه Polysphere من چنین احساسی داشتم. بنابراین تنها شکل را می‌چرخاندم تا در نهایت به زاویه مناسب برسم. اما نکته اینجاست که سازنده با دو ویژگی هوشمندانه تا حدی توانسته عنوانش را از یک اثر کاملا شانسی دور کرده و کمی فکر را چاشنی کار کند تا بازی همچنان لذت بخش باشد.

یکی از آن‌ها به ظاهر و شمایل همان قطعه‌های تشکیل دهنده جسم نهایی برمی‌گردد. این قطعه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که خیلی وقت‌ها می‌توانید حدس بزنید اگر کدام یک کنار هم قرار بگیرند، شکل نهایی کامل می‌شود. بنابراین با دید بازتری شکل را می‌چرخانید. از طرفی نوع رنگ بندی آن‌ها نیز کار بازیکن‌ها را برای یافتن زاویه مناسب ساده‌تر کرده است.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
استفاده از ایده Low Poly برای گرافیک و حضور یک موسیقی متن ساده، - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بازی را آرامش‌بخش‌تر کرده است.

اما این از قسمت فوق‌العاده Polysphere، بخش بد بازی کجاست؟ تبلیغاتی که نمایش می‌دهد. جدیدا یک سیستم درآمدی عجیب به جان بازی‌های گوشی افتاده و خیلی از سازندگان معروف مثل کچ‌اپ یا Voodoo از آن استفاده می‌کنند. در این سیستم درآمدی، بازیکن‌ها با پرداخت ماهیانه پولی می‌توانند به مزایایی دست پیدا کرده و تبلیغات را حذف کنند.

البته می‌توانید آن را نادیده بگیرید ولی در این صورت، - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اگر آنلاین باشید هر از چندگاهی تبلیغاتی به نمایش در می‌آید. Polysphere از همین سیستم استفاده کرده و چون می‌خواهد آرامش‌بخش باشد، این تبلیغ‌های گاه و بی‌گاه مثل یک مزاحم تاثیر منفی زیادی روی تجربه مخاطب می‌گذارد. علت اینکه بازی با تمام جذابیت‌هایش نتوانسته نمره زیادی از کاربران بگیرد، به همین خاطر است.

بنابراین حرف‌هایمان را با جواب به سوال تیتر به پایان می‌رسانیم: چگونه یک اثر فوق‌العاده را همچنان عالی نگه داریم؟ Polysphere به راحتی یکی از بهترین‌ بازی‌های آرامش بخش گوشی بوده و اگر می‌خواهید لطمه‌ای به این تجربه فراموش‌نشدنی وارد نشود، پیش از ورود به بازی حتما اینترنت را خاموش کنید.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Polysphere

سازنده: Playgendary قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 252.8 / 52 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone