تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30071.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گجت جدید Sphero رنگ‌ها را تبدیل به موسیقی می‌کند

ژوئن سال گذشته میلادی بود که کمپانی Sphero، شرکت کوچک Specdrums را خریداری کرده و به تصاحب خود درآورد. با این حساب، انتظار می‌رفت که اسفیرو در نمایشگاه CES امسال با محصول جدیدی حاضر شود ...

ژوئن سال گذشته میلادی بود که کمپانی Sphero، شرکت کوچک Specdrums را خریداری کرده و به تصاحب خود درآورد. با این حساب، انتظار می‌رفت که اسفیرو در نمایشگاه CES امسال با محصول جدیدی حاضر شود اما تا این لحظه پیش‌بینی‌ها به گونه‌ دیگری رقم خورده است.

اسفیرو یک بار دیگر گجت Specdrums (اسپکدرامز) را عرضه کرده، اما این بار با یک تفاوت: حالا برند این گجت به اسفیرو تغییر یافته است. اگر با این گجت آشنا نیستید، باید بدانید که اسپکدرامز از حلقه‌ای تشکیل شده که کاربران می‌توانند آن را وارد انگشت خود کرده و روی رنگ‌های مختلف اشاره - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کامیاران استان کردستان - کنند؛ از رنگ‌های روی دیوار گرفته تا تصاویر و تابلو‌های نقاشی.

با هر بار انجام این کار، در اپلیکیشن همراه iOS و اندروید این گجت صدای یک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کامیاران استان کردستان - نت خاص از موسیقی را می‌شنوید. در واقع کسی که این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کامیاران استان کردستان - گجت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کامیاران استان کردستان - را در دست خود کرده می‌تواند با لمس محیط اطراف، با انگشت‌هایش آهنگسازی کند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کامیاران استان کردستان

هر حلقه شامل یک حسگر نوری برای تشخیص رنگ‌ها و یک سرعت‌سنج برای تشخیص زمانی است که انگشتان جسمی را لمس می‌کند. همچنین LED‌هایی درون حلقه تعبیه شده که آن را روشن می‌کنند. حلقه اسپکدرامز از اتصال بلوتوث هم بهره می‌برد و می‌تواند از طریق کابل میکرو USB شارژ شود. همچنین با هر بار شارژ، می‌توانید به مدت دو ساعت کامل از آن برای نواختن موسیقی استفاده کنید.

اسپکدرامز قرار است که با قیمت 64.99 دلار برای یک حلقه و 99.99 دلار برای دو حلقه در تاریخ پانزدهم ژانویه روانه بازار شود. اما به جز حلقه‌ها، می‌توانید با استفاده از یک وسیله جانبی به نام Play Pad هم با اسپکدرامز موسیقی بنوازید. این پد مشابه یه کیبورد است که در عوض کلید، از رنگ‌های مختلف تشکیل شده. از آنجا که حلقه‌ها اتصال بلوتوثی دارند، می‌توانید آن‌ها را به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کامیاران استان کردستان - هر نرم‌افزار شخص ثالث پشتیبانی‌کننده از بلوتوث مثل گاراژبند هم متصل کنید.

البته خود پلی پد یک اپلیکیشن همراه به نام Mix هم دارد که به کاربران اجازه می‌دهد با آن آهنگ ساخته و سازهای موسیقی مختلفی انتخاب کنند. اما - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کامیاران استان کردستان - نکته عجیب اینجاست که Mix با نسخه‌های قدیمی اسپکدرامز و حتی اپلیکیشن خود اسفیرو سازگاری ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone