تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16658.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ احتمالا با ۱ ترابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد

در حالی که گوشی‌های سری آیفون ۱۲ به تازگی معرفی شده‌اند، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل آینده آن‌ها هستیم که جدیدترین آن به استفاده از ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی در آیفون ۱۳ اشاره می‌کند. در ...

در حالی که گوشی‌های سری آیفون ۱۲ به تازگی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - معرفی شده‌اند، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل آینده آن‌ها هستیم که جدیدترین آن به استفاده از ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی در آیفون ۱۳ اشاره می‌کند.

در حال حاضر بالاترین نسخه آیفون به ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده که اگرچه فضای بسیار بالایی محسوب می‌شود، اما با افزایش رزولوشن ویدیوها و کیفیت آن‌ها، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - شاید در آینده به فضای بیشتری نیاز داشته باشیم. با توجه به این موضوع، شاید سال آینده آیفون ۱۳ با ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی از راه برسد.

پیش از اینکه اپل از گوشی‌های سری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - آیفون ۱۲ رونمایی کند، شاهد انتشار شایعات درباره آیفون ۱۳ - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - بودیم که یکی از آن‌ها به امکان فیلمبرداری با رزولوشن 8K و سرعت ۴۵ فریم بر ثانیه اشاره می‌کند. در حالی که شاید چنین موضوعی صحت نداشته باشد و پرچمداران ۲۰۲۱ اپل همچنان قادر به ضبط ویدیوهای 4K باشند، بد نیست نگاهی به حجم ویدیوهای 8K داشته باشیم.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان

گلکسی S20 قادر به ضبط ویدیوهای 8K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است که در هر دقیقه، ۶۰۰ مگابایت فضا اشغال می‌کند. سامسونگ برای ویدیوهای 8K - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - محدودیت ۵ دقیقه‌ای درنظر گرفته، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - بنابراین هر کلیپ با این رزولوشن حجمی برابر ۳ گیگابایت خواهد داشت.

در صورتی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - که - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - گوشی شما دارای ۵۱۲ فضای ذخیره‌سازی باشد، می‌توان ۱۷۰ کلیپ ۵ دقیقه‌ای - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - توسط آن ضبط کرد، اما از آنجایی که بخشی از حافظه توسط سیستم عامل و اپ‌های پیش فرض اشغال می‌شود، تعداد این کلیپ‌ها کمتر خواهد بود.

بسیاری از ما به دنبال ضبط این مقدار ویدیوی 8K نیستیم، بنابراین ۵۱۲ گیگابایت فضای - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - ذخیره‌سازی برای اکثر ما کافی به نظر می‌رسد، با این حال افشاگر معروف، «جان - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - پروسر» نظر دیگری دارد و در توییتی به استفاده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - از ۱ ترابایت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - فضای داخلی در آیفون ۱۳ اشاره کرده است. این احتمال وجود دارد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کنگاور استان کردستان - که اپل تنها برای رقابت با کمپانی‌های اندرویدی دست به چنین اقدامی بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone