تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16661.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سایت کمپین انتخاباتی ترامپ با هدف جمع‌آوری ارز دیجیتال هک شد

سایت کمپین انتخاباتی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ برای مدت زمان کوتاهی هک شد و مهاجمان از آن برای جمع آوری ارز دیجیتال استفاده کردند. مدت زمان هک این سایت کمتر از ۳۰ ...

سایت کمپین انتخاباتی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - دونالد - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - ترامپ برای مدت زمان کوتاهی هک شد و مهاجمان از آن برای جمع آوری ارز دیجیتال استفاده کردند.

مدت زمان هک این سایت کمتر از ۳۰ دقیقه بود، با این حال این حمله در زمانی صورت می‌گیرد که کمپین‌های - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - ترامپ و نامزد دموکرات‌ها یعنی جو بایدن به همراه مقامات - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - دولتی از دخالت دولت‌های خارجی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا سخن می‌گویند.

سخنگوی کمپین ترامپ، «تیم مورتاگ» این حمله سایبری را تایید و اعلام کرده در حال همکاری با مقامات قانونی برای تحقیق درباره منشا آن است. مورتاگ در ادامه گفته:

«اطلاعات حساس در معرض خطر قرار نگرفته‌اند چرا که هیچ‌کدام از آن‌ها روی سایت ذخیره نشده‌اند. هم اکنون سایت بازیابی شده است.»

در حال حاضر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - مشخص نشده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - که این حمله توسط هکرها یا مجرمان سایبری خارجی انجام شده یا خیر، اما پس از این حمله سایبری به این موضوع اشاره کرده بودند - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - که به چندین دستگاه دسترسی پیدا کرده‌اند و توانسته‌اند اکثر گفتگوهای سری و داخلی رئیس جمهور آمریکا و بستگانش را بدست آورند، ادعایی که ظاهرا درست نیست.

هکرها همچنین بدون ارائه مدرکی، - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - دولت ترامپ را به نقش داشتن در منشا ویروس کرونا و همکاری با عوامل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - خارجی برای دستکاری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا متهم کردند. به نظر می‌رسد مهاجمان از این حمله برای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - جمع‌آوری ارز دیجیتال استفاده کردند چرا که مخاطبین را به اهدای رمزارز دعوت می‌کردند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان

هکرها خواستار پرداخت «مونرو» شده بودند چرا که ردیابی آن بسیار دشوار است. کاربران با پرداخت ارز دیجیتال با دو گزینه مواجه می‌شدند که یکی از آن‌ها دارای برچسب «بله، اطلاعات را به اشتراک بگذارید» بود و دیگری برچسب «خیر، اطلاعات را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - به اشتراک - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - نگذارید» داشت.

هکرها در پیامی نوشته بودند:

«پس از مدت زمان تعیین شده، ما پرداخت‌ها را مقایسه کرده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - و طبق خواسته جهان عمل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌کنیم.»

اگرچه به نظر می‌رسد این حمله بخشی از یک کلاهبرداری - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - ارز دیجیتال محسوب - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌شود، اما نگرانی‌هایی زیادی یک هفته پیش از انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا ایجاد کرده است. سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا از نزدیک گروه‌های - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - هکری را تحت نظر دارند، به خصوص گروه‌هایی که مورد - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند زنجان استان زنجان - حمایت دولت‌هایی مانند روسیه هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بانو گشسب نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ جسارتا شرکت شما مرند زنجان سرویس میده
پاسخ: بله در شهر مرند زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone