تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16662.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با میانبر WallCreator؛ چگونه برای آیفون والپیپرهای ساده و شکیل بسازیم؟

خیلی‌ها والپیپرهای ساده تک رنگ یا دو رنگ را به والپیپرهای شلوغ و پرجزئیات ترجیح می‌دهند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، خبر خوبی برایتان داریم. با استفاده از یک شورتکات ویژه در ...

خیلی‌ها والپیپرهای ساده تک رنگ - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - یا دو - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - رنگ را به والپیپرهای شلوغ و پرجزئیات ترجیح می‌دهند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، خبر خوبی برایتان داریم. با استفاده از یک شورتکات ویژه در آیفون و آیپد به نام WallCreator، می‌توانید فقط در چند دقیقه و بدون نیاز به فتوشاپ و سایر نرم‌افزارها، هر چقدر دلتان بخواهد و با - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - هر رنگی که می‌پسندید والپیپرهای ساده بسازید و حتی آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

اگر می‌خواهید نحوه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - ساخت سریع و آسان والپیپر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - آیفون با WallCreator را یاد بگیرید، تا انتهای این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - مقاله با ما همراه باشید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان

شورتکات یا میانبر WallCreator که از آن صحبت می‌کنیم به دلخواه شما یا به صورت رندوم، والپیپرهای زیبا و مناسب صفحه آیفون‌تان می‌سازد. یکی از مزایای استفاده از این شورتکات این است به طور اتوماتیک ابعاد صفحه و رزولوشن آیفون شما - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - را تشخیص می‌دهد. بنابراین برای ساخت والپیپر آیفون هیچ احتیاجی به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - تعیین رزولوشن و سایز ندارید بلکه فقط لازم است که رنگ دلخواهتان را برای آن مشخص کنید.

نکته عالی دیگر اینکه WallCreator از اسم انگلیسی یا کد Hex رنگ‌ها هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک صورتی خاص یا آبی ویژه می‌گردید، به لطف این دو گزینه دقیقا می‌توانید به رنگ دلخواهتان - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - برسید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان

اما بپردازیم به نحوه ساخت والپیپر. برای اینکار لازم است در ابتدا وارد تنظیمات آی او اس (طبیعتا iOS 14 و نسخه‌های بالاتر) شده و به قسمت Shortcuts بروید. در انتهای این صفحه گزینه‌ای تحت عنوان “Allow Untrusted Shortcuts” وجود دارد. برای آنکه قادر به استفاده از WallCreator (به عنوان یک میانبر شخص - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - ثالث) باشید لازم است که حتما تیک گزینه “Allow Untrusted Shortcuts” را فعال کنید.

بعد از این کار حالا با خیال راحت می‌توانید از WallCreator استفاده کنید. برای این موضوع لازم است روی این لینک  کلیک کنید تا سافاری صفحه WallCreator را برایتان باز کند. با باز شدن صفحه به انتهای آن بروید و روی کلید “Get Shortcut” اشاره کنید. انجام این کار شورتکات والپیپرساز را در اپلیکیشن - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - Shortcuts اجرا می‌کند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان

در ادامه باید به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - انتهای صفحه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - بروید و روی گزینه “Add Untrusted Shortcut” اشاره نمایید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان

حالا شورتکات WallCreator - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - به تب “My Shortcuts” شما اضافه شده است. از اینجا به بعد دیگر کارتان برای ساخت والپیپر راحت می‌شود.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان

اولین قدم برای ساخت والپیپر آیفون، انتخاب نوع والپیپر است. در اولین صفحه می‌توانید یک رنگ یا یک گرادینت تصادفی انتخاب کرده یا اینکه تعیین رنگ را به طور دستی و دقیق انجام بدهید.

ساخت یک والپیپر تصادفی بسیار راحت است. برای این مقاله ما تصمیم گرفتیم که یک گرادینت اریب داشته باشیم. برای این کار گزینه “Gradient – Diagonal” را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان

حالا اسم رنگ اول یا کد Hex آن را انتخاب - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - کرده و پس از اتمام - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - کار روی گزینه Done اشاره کنید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان

در مرحله بعدی نام رنگ اول یا کد Hex - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - آن را وارد نموده و یک بار دیگر گزینه Done - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - را بزنید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان

با این کار پیش‌نمایش والپیپرتان را خواهید دید. اینجا هم مجددا Done را بزنید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان

اگر دفعه اولی باشد که از WallCreator استفاده می‌کنید، این شورتکات از شما دسترسی به تصاویر گالری را می‌خواهد. این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - دسترسی را با فشردن دکمه OK برای شورتکات صادر کنید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان

در مرحله بعدی روی گزینه “Yes, Save It” اشاره کنید تا والپیپری که ساختید به تصاویر حافظه شما اضافه شوند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان

پس از آن که والپیپرتان ذخیره شد، روی OK اشاره کنید تا فرآیند ساخت والپیپر به اتمام برسد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان

شما هر وقت دوست داشته باشید می‌توانید این فرآیند را برای ساخت والپیپرهای بعدی تکرار کنید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان

برای اعمال والپیپرهای جدید هم کافیست وارد اپلیکیشن Photos شده و تصویری که با WallCreator ساخته‌اید را - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - پیدا کنید. سپس روی آیکن Share از گوشه پایین و سمت چپ صفحه اشاره کرده و گزینه Use - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر نیشابور استان خراسان - As Wallpaper را بزنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهاره نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
بسیار خوشحالم که بتوانم بازخورد مثبتی درباره خدمات شما ارائه دهم. شرکت تعمیرچی شعبه نیشابور با ارائه خدمات شگفت‌انگیزی در تعمیر یخچال پروفایل GE GSS23HGH در منطقه ارگ شمالی به من مشتری خود ارزش بی‌نظیری از خدمات ارائه شده را ارائه کرده است. رضایتم از کیفیت و کارایی این خدمات بسیار بالاست و پیشنهاد می‌کنم که شما نیز با اطمینان کامل از خدمات شرکت الو استفاده کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone