تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16659.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ناسا و ESA قرارداد رسمی ساخت ایستگاه Gateway را امضا کردند

ناسا و آژانس فضایی اروپا (ESA) به طور رسمی قرارداد ساخت ایستگاه فضایی Gateway برای مأموریت آرتمیس را منعقد کردند. ساخت ایستگاه Gateway در مدار ماه از سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد و قرار است ...

ناسا و آژانس فضایی اروپا (ESA) به طور رسمی قرارداد ساخت ایستگاه فضایی Gateway برای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان - مأموریت آرتمیس را منعقد کردند.

ساخت ایستگاه Gateway در مدار ماه از سال ۲۰۲۴ آغاز - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان - خواهد شد و قرار است به عنوان نقطه شروع مأموریت به سطح ماه، اعماق فضا و در نهایت اولین مأموریت سرنشین دار به مریخ مورد استفاده قرار گیرد. این پایگاه که ابعاد آن یک ششم ایستگاه فضایی بین المللی است، از به هم پیوستن ماژول‌های مختلف تشکیل خواهد شد و در مدار NRHO قرار خواهد گرفت.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان

پس از عملیاتی شدن ایستگاه Gateway، گروهی از فضانوردان بوسیله فضاپیمای Orion به آن سفر خواهند کرد و پس از مستقر شدن در آن کارهایی نظیر کنترل از راه دور ماه‌نشین‌ها یا سفر به سطح ماه را انجام خواهند داد.

ناسا می‌گوید تحت این قرارداد جدید، آژانس فضایی اروپا وظیفه تأمین ماژول‌های اسکان و سوخت و همچنین تجهیزات ارتباطی را بر عهده خواهد داشت. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان - ماژول سوخت دارای پنجره‌هایی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان - برای تماشای فضای بیرون خواهد بود و آژانس فضایی اروپا وظیفه اداره عملیات‌های آن و دیگر ماژول‌های خود را بر عهده خواهد گرفت.

ESA همچنین دو ماژول سرویس اروپایی (EMS) برای فضاپیمای Orion خواهد ساخت که شامل سیستم‌های پیشرانه، برق، هوا و آب رسانی برای کپسول سرنشین دار می‌شوند. ناسا می‌گوید ایستگاه Gateway توسط شرکای بین المللی و شرکت‌های خصوصی برای انجام مأموریت‌های مربوط به ماه قابل استفاده خواهد بود.

این ایستگاه همچنین برای آزمایش فناوری‌های مأموریت‌های سرنشین دار به مریخ و همچنین مدیریت از راه دور و آزمایش سیستم‌های خودکار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone