تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37218.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوگل ابزار ویرایش و به اشتراک گذاری اسکرین شات را به اپلیکیشن خود اضافه کرد

امروزه اسکرین شات گرفتن از صفحه موبایل برای ذخیره اطلاعات، تصاویر و غیره به امری روزمره تبدیل شده و توسعه دهندگان گوگل نیز با درک این مهم به دنبال ارائه راه هایی برای ذخیره سازی ...

امروزه اسکرین شات گرفتن از صفحه موبایل برای ذخیره اطلاعات، تصاویر و غیره به امری روزمره تبدیل شده و توسعه دهندگان گوگل نیز با درک این مهم به دنبال ارائه راه هایی برای ذخیره سازی بهتر این تصاویر بوده اند.

به تازگی در نسخه بتای 7.2.1 اپلیکیشن گوگل گزینه ای با عنوان «Edit and share screenshots» اضافه شده که به ویرایش و به اشتراک گذاری اسکرین شات مربوط می - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شود. برای استفاده از این قابلیت به منوی تنظیمات رفته و در بخش Accounts & privacy آن را فعال کنید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

پس از فعال کردن این گزینه، هر زمان که در اپلیکیشن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گوگل اسکرین شات بگیرید، پنلی در قسمت پایین باز می شود که امکان ویرایش یا به اشتراک گذاری تصویر در اپلیکیشن های دیگر را فراهم خواهد کرد.

اگر گزینه ویرایش را انتخاب کنید قابلیت های برش و پالتی با هفت رنگ مختلف را برای ترسیم روی عکس در اختیار شما قرار می دهد. با سوایپ کردن تصویر نیز پنل مذکور بسته می شود.با کلیک روی تیک پایین، تصویر در پوشه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ای مخصوص ذخیره شده و امکان به اشتراک گذاری آن فراهم می شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

این قابلیت در بخش های مختلف این اپلیکیشن از جمله فید، صفحات جستجو و صفحات بازدید شده در «کروم کاستوم تب» در دسترس - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قرار دارند.

امکان ویرایش اسکرین شات شاید برای کاربرانی که از اندروید دارای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رابط های کاربری از قبیل MIUI، EMUI، Sense - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Home  و غیره بهره می برند چندان کلیدی نباشد اما اگر از اندروید استوک استفاده می کنید روال کار شما را ساده و سریع تر خواهد کرد.

در صورتی با اسکرین شات زیاد سروکار دارید پیشنهاد می کنیم مطلب «چگونه در اندروید - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اسکرین شات های حرفه ای تری بگیریم؟» را از دست ندهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone