تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37216.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پوست الکترونیکی محققین ژاپنی، قادر به نمایش علائم حیاتی شما به اطرافیان است

در آینده نزدیک پوست های الکترونیکی نه تنها قادر به تشخیص مشکلات مربوط به سلامتی خواهند بود، بلکه می توانند وضعیت سلامتی شما را نیز به جهان نشان دهند. تیمی از محققین دانشگاه توکیو اخیراً ...

در آینده نزدیک پوست های الکترونیکی نه تنها قادر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به تشخیص مشکلات مربوط به سلامتی خواهند بود، بلکه می توانند وضعیت سلامتی شما را نیز به جهان نشان دهند. تیمی از محققین دانشگاه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - توکیو اخیراً پوستی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - الکترونیکی توسعه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - داده اند که علائم حیاتی شخص مانند ضربان قلب را اندازه گیری کرده و سپس آنها را به صورت همزمان (Real-Time) روی «نمایشگر پوست» نمایش می - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دهد.

طراحی این محققان، نوعی الکترود نانو شبکه ای را با سیم کشی های بسط یافتنی ادغام کرده و با رشته ای از مایکرو LED ها، تصاویری ساده را به نمایش در می آورد. بنابراین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هنگامی که نیاز به کمک داشته باشید، کافی است سایر افراد به دست شما (یا هر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نقطه دیگری از بدن که سنسورها در آن قرار گرفته اند) - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نگاه کنند و متوجه شوند چه مشکلی به وجود آمده. ضمناً امکان اتصال سنسور به اسمارت فون ها و انتقال اطلاعات به حافظه ابری نیز وجود دارد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

تا به امروز، نمایشگرهای قابل بسط کم نبوده اند اما اکثر آنها بعد از قرار گرفتن در مقابل هوا یا با حرکات کششی دست، کارایی خود را از دست می دهند. محققان ژاپنی می گویند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این سنسور تازه برای یک هفته دوام می آورد و نه تنها هیچ التهابی برای پوست ایجاد نمی کند، بلکه با تکنیک های رایج تولید تخته های مدار ساخته شده و به همین خاطر، هزینه اندکی خواهد داشت.

گفتنی است که این طرح صرفاً در مرحله ایده پردازی نبوده و شرکت Dai Nippon Printing - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - امیدوار است طی سه سال آینده و پس از بهبود هرچه بیشتر این پوست الکترونیکی از نظر اتکاپذیری و پوشش سطح بیشتری از پوست، آن را روانه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بازار کند. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، این اختراع بدون شک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بیشتر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از هر کس دیگر برای بیمارانی که تحت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مراقبت های خانگی قرار دارند کارآمد خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone