تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37215.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شبکه های انرژی هوشمند تسلا به برق رسانی در کانادا ثبات می بخشند

به نظر می رسد آزمایش های تسلا با «شبکه های انرژی هوشمند» اش هنوز به پایان نرسیده. شرکت برق شهرستان نوا اسکوشیا کشور کانادا، اخیراً راه اندازی پروژه ای آزمایشی را به اتمام رسانده که ...

به نظر می رسد آزمایش های تسلا با «شبکه های انرژی هوشمند» اش هنوز به پایان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر امیرکلا استان مازندران - نرسیده. شرکت برق شهرستان نوا اسکوشیا کشور کانادا، اخیراً راه اندازی پروژه ای آزمایشی را به اتمام رسانده که از باتری های خانگی Powerwall 2 تسلا و نیز پاورپک هایی مطابق با استانداردهای شرکت های برق رسانی بهره می برد تا سیستم قابل اتکاتری برای انرژی بادی فراهم آورد.

پروژه Intelligent Feeder که در شهرک اِلمزدیل واقع شده، یکی از مشکلات رایج شبکه های الکتریکی را با ذخیره کردن انرژی اضافه توربین های بادی نزدیک به خود در پاورپک ها برطرف می کند و سپس این انرژی ذخیره شده را به خانه های محلی (شامل خانه هایی که از باتری های Powerwall - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر امیرکلا استان مازندران - 2 بهره می برند) می فرستد تا هنگام قطعی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر امیرکلا استان مازندران - برق، مردم قادر به استفاده از آن باشند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر امیرکلا استان مازندران

فاز نخست این پروژه (که تا حدودی مورد حمایت دولت فدرال کانادا است) تا پیش از پایان ماه فوریه آغاز به کار می کند و تا سال 2019 ادامه می یابد؛ با این حال - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر امیرکلا استان مازندران - بعد از اتمام پروژه، پاورپک ها جمع آوری نشده و در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر امیرکلا استان مازندران - شبکه باقی می مانند. بدیهی است که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر امیرکلا استان مازندران - گسترش این پروژه به دیگر نقاط کانادا، به میزان موفقیت آن در نووا اسکوشیا بستگی دارد و باید دید که سخت افزار تسلا، قادر به کمک به ساکنان محلی و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر امیرکلا استان مازندران - نیز دولت کانادا خواهد بود یا خیر.

ناگفته نماند برخلاف آنچه ممکن است به نظر برسد، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر امیرکلا استان مازندران - ابعاد پروژه Intelligent Feeder آنقدرها بزرگ است و ایستگاه باتری المزدیل، تنها به 300 خانه برق رسانی می کند و تنها 10 عدد از این خانه ها به باتری های Powerwall 2 مجهز شده اند. اما راه اندازی این پروژه یک بار دیگر از تمایل جهانی به باتری های ذخیره انرژی مانند نمونه های تسلا برای به ثبات رسانی منابع انرژی حکایت دارد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر امیرکلا استان مازندران

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر امیرکلا استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone