تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30093.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی گوشی Y5 لایت با سیستم عامل اندروید Go را معرفی کرد

هواوی یک گوشی پایین رده و اقتصادی جدید را تحت عنوان Y5 لایت روانه‌ی بازار کرده است. این گوشی از سیستم عامل اندروید Go بهره می‌برد که برای دستگاه‌های اقتصادی و ضعیف‌تر طراحی شده تا ...

هواوی یک گوشی پایین رده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - اقتصادی جدید را تحت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - عنوان Y5 لایت روانه‌ی بازار کرده است. این گوشی از سیستم عامل اندروید Go بهره می‌برد که برای دستگاه‌های اقتصادی و ضعیف‌تر طراحی شده تا این دستگاه‌ها بتوانند عملکرد مطلوبی از خود نشان دهند. این گوشی به صورت رسمی در پاکستان معرفی شده و انتظار می‌رود به زودی بازار بقیه‌ی کشور‌ها هم شاهد این تلفن هوشمند باشند.

گوشی هواوی Y5 لایت دارای ابعاد ۱۴۶.۵ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - ۷۰.۹ در ۸.۳ میلی متر است و ۱۴۲ گرم وزن دارد. نمایشگر این گوشی IPS LCD با اندازه‌‌ی ۵.۴۵ اینچ است و خبری از بریدگی نمایشگر نیست. نسبت ابعاد تصویر 18:9 خواهد بود و رزولوشن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - ۷۲۰ در ۱۴۴۰ را ارائه می‌کند.

این گوشی از چیپست مدیاتک MT6739 بهره می‌برد و دارای یک گیگابایت رم خواهد بود. حافظه‌ی داخلی اصلی این گوشی ۱۶ گیگابایت است و می‌توان با استفاده از میکرو اس دی این مقدار را افزایش داد. همچنین باتری مورد استفاده در این تلفن همراه ۳۰۲۰ میلی آمپرساعت قدرت دارد و سیستم عامل مورد استفاده در آن نسخه‌ی 8.1‌ اندروید Go است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سوادکوه استان مازندران

دوربین پشتی این گوشی اقتصادی ۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0‌ در کنار یک LED فلش قرار گرفته و از ویژگی فوکوس اتوماتیک بهره می‌برد. دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، اینترنت نسل چهارم، وای فای، بلوتوث نسخه‌ی 4.2، موقعیت یاب، میکرو USB نسخه‌ی 2.0 و همچنین جک ۳.۵ میلی متری صوتی اشاره کرد. از لحاظ سخت افزاری Y5‌ لایت شباهت‌های قابل توجهی به گوشی هواوی Y5‌ پرایم دارد که در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد و دارای ۲ گیگابایت رم و دوربین دو گانه‌ی پشتی بود.

این گوشی فعلا در پاکستان عرضه شده و با قیمتی حدود ۱۱۷ دلار به فروش می‌رسد. موبایل یاد شده در رنگ‌های آبی و مشکی برای فروش در دسترس قرار دارد. با اینکه شایعات مربوط به حضور این گوشی در دیگر بازار‌ها به گوش می‌رسد، اما هنوز این موضوع به صورت رسمی مورد تایید تولید کننده‌ی چینی نرسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone