تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30092.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل اجرای اپلیکیشن‌های اندروید در سیستم عامل فیوشا را تأیید کرد

مدت‌ها بود که علاقه‌مندان به سیستم عامل آینده گوگل موسوم به فیوشا، در انتظار آمدن خبر پشتیبانی این سیستم عامل از اپلیکیشن‌های اندروید بودند؛ تقریبا به همان سبک و سیاقی که Chrome OS از اندروید ...

مدت‌ها بود که علاقه‌مندان به سیستم عامل آینده گوگل موسوم به فیوشا، در انتظار آمدن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - خبر پشتیبانی این سیستم عامل از اپلیکیشن‌های اندروید بودند؛ تقریبا به همان سبک و سیاقی که Chrome OS از اندروید پشتیبانی می‌کند.

امروز با تغییراتی که در کدنویسی‌ Android Open Source Project - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - اتفاق افتاده، با کنار رفتن شک و تردیدها و با قاطعیت می‌توان گفت که فیوشا توانایی اجرای اپلیکیشن‌های اندروید از طریق Android Runtime را خواهد داشت.

ماه گذشته، دو مخزن کد جدید و مرتبط به سیستم عامل یادشده به صفحه Android Open Source Project اضافه شدند. مورد نخست با عنوان “platform/prebuilts/fuchsia_sdk” حاوی یک کپی پیش‌ساخته از SDK فیوشا است که برای ساخت اپلیکیشن‌های این سیستم عامل به کار گرفته می‌شود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان

اما دومی با عنوان “device/google/fuchsia” به نظر مربوط به دیوایسی می‌شود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - که قادر است توسط یک شبیه‌ساز اندروید، به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - اجرای سیستم عامل فیوشا بپردازد. اعضای تیم توسعه‌دهنده اندروید امروز با انتشار یک فایل README، کلیه ابهامات در مورد فایل  “device/google/fuchsia” را از بین برده‌اند.

اگر بخواهیم به ساده‌ترین شکل بگوییم، فیوشا از نسخه ویژه‌ای از (Android - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - Runtime (ART برای اجرای اپلیکیشن‌های اندروید استفاده خواهد کرد. کاربران می‌توانند این نسخه ART را روی دیوایس‌های فیوشا از طریق یک فایل far. نصب کنند که تقریبا معادل فایل‌های APK در اندروید محسوب می‌شوند.

البته این که فیوشا چطور از Android Runtime استفاده می‌کند هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ممکن است ART در قالب یک کرنل به اسم Zircon جای کرنل مبتنی بر لینوکس اندروید را بگیرد یا اینکه به طور کامل در یک ماشین مجازی لینوکس که از سیستم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - Machina استفاده می‌کند اجرا شود. در هر صورت، حالا به طور قطع می‌دانیم که سیستم عامل آینده گوگل قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندروید خواهد بود.

اندروید پرطرفدارترین سیستم عامل دنیاست، و مطمئنا امکان استفاده از اپلیکیشن‌های آن در سیستم عامل جدید می‌تواند کاربران بیشتری را به سوی استفاده از فیوشا سوق بدهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هونیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا فرهنگ صومعه سرا یخچال وستینگهاوس RC131GCF3 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در فرهنگ شهر صومعه سرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone