تعمیرات یخچال کنمور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30095.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پروتکل جدید، USB-C را در مقابل بد افزارها امن تر می کند

شارژرها و دستگاه های بهره مند از درگاه USB-C روز به روز فراگیرتر می شوند. استفاده از این درگاه، ساده تر از میکرو USB یا مینی USB است اما همچنان می تواند به طور بالقوه ...

شارژرها و دستگاه های بهره مند از درگاه USB-C روز به روز فراگیرتر می شوند. استفاده از این درگاه، ساده تر از میکرو USB یا مینی USB است اما همچنان می تواند به طور بالقوه با ریسک های امنیتی همراه باشد. هکرها می توانند گوشی هوشمند، کامپیوتر و ... را که با استفاده از این درگاه به وسیله ای دیگر متصل شده اند به بدافزار آلوده کرده و اطلاعات آنها را سرقت کنند. اکنون انجمن پیاده سازی USB خبر از برنامه احراز هویت USB-C داده که می تواند به آسیب پذیری USB ناشی از مشکلات امنیتی ذکر شده پایان دهد.

بر اساس این برنامه احراز هویت مبتنی بر رمزنگاری بهینه برای دستگاه ها و شارژرهای USB-C تعریف شده. هر سیستم میزبان به محض اتصال می تواند با استفاده از این پروتکل، اعتبار دستگاه یا شارژر را تأیید کند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

به عنوان نمونه تصور کنید که گوشی هوشمند خود را - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به یک شارژر در یک مکان عمومی متصل می کنید اما گوشی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که از این استاندارد بهره می برد تنها می تواند از شارژرهای تأیید شده انرژی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دریافت کند. علاوه بر این سازنده های سخت افزارها می توانند راهکارهای ویژه ای را برای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کامپیوترهای شخصی در نظر بگیرند تا تنها امکان اتصال حافظه های USB مورد تأیید وجود داشته باشد. این مورد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می تواند در شرکت ها کاربرد داشته باشد تا تنها اجازه اتصال دستگاه های USB خاص داده شود.

در حال حاضر این برنامه تنها پیشنهادهایی را ارائه می دهد و هیچ گونه اجباری برای پیاده سازی وجود ندارد اما همین پروتکل می تواند اشاره به نیازهای امنیتی آینده برای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - USB-C داشته باشد. از آنجایی که روز به روز بر محبوبیت این درگاه افزوده می شود هکرها هم اشتیاق بیشتری به یافتن آسیب پذیری های آن و سوء - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - استفاده نشان می دهند، به همین دلیل راهکارهای ارائه شده می توانند نقش مهمی در امن تر کردن محصولات آتی بازی کند.

 

تماشا کنید: سال ۲۰۱۸ میلادی به روایت گو پرو با کیفیت 4K

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone