تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27159.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال: باید دانش آموزان را بیشتر با مسائل کارآفرینی آشنا کرد

تفاهم‌نامه سه‌جانبه «طرح توسعه نگرش‌های کارآفرینی و برنامه‌نویسی در حوزه فناوری اطلاعات ویژه دانش آموزان در سراسر کشور» براساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش مابین سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ...

تفاهم‌نامه سه‌جانبه «طرح توسعه نگرش‌های کارآفرینی و برنامه‌نویسی در حوزه فناوری اطلاعات ویژه دانش آموزان در سراسر کشور» براساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش مابین سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاونت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت آموزش‌وپرورش به امضا رسید. به گفته دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در فاز اول این طرح دانش آموزان دختر با مسائل کارآفرینی و فناورانه بیشتر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - آشنا می‌شوند.

«مهدی محمدی» دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در سازمان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با دیجیاتو درباره این تفاهم سه جانبه توضیحات بیشتری می‌دهد و می‌گوید:

«تفاهمنامه فعلی تمرکز روی توسعه کارآفرینی دیجیتال - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - در دانش آموزان دختر دارد و قرار است ایونت های مخصوصی در شهرستان ها برای این دانش آموزان و در مدارس آنها برگزار بشود. در این ایونت های دو سه روزه محیطی شبیه به استارتاپ ویکند را خواهیم داشت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - با این تفاوت که ایونت‌های ما بیشتر اهداف آموزشی دارد. دو هدف اصلی ما آشنایی دانش آموزان با فناوری‌های جدید همچون هوش مصنوعی و همچنین آموزش کار آفرینی در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - حوزه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - کسب‌وکارهای دیجیتال و اینترنتی است. متاسفانه در این حوزه‌ها برای دانش آموزان کم کاری شده است و می‌خواهیم محرکی مفید برای این قشر باشیم.»

مربیان این دانش آموزان از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - افراد موفق و حاذق اکوسیستم استارت آپی کشور هستند که اکثر آنها در قالب مسئولیت‌های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - اجتماعی در این ایونتها به عنوان مربی شرکت کرد‌ه‌اند و هزینه‌ای دریافت نکرده‌اند. به گفته محمدی در این طرح بیشتر گروه محصل در متوسطه اول هدف قرار گرفته‌اند چرا که گروه متوسطه دوم درگیر کنکور هستند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران

محمدی می‌گوید تاکنون شش جلسه در شهرستان‌ها برگزار شده؛ شهرهایی مثل طبس و اسلامشهر و سمنان و کرمان و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - چابهار میزبان این جلسات بودند. محمدی باور دارد که - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - این ایونت های ایده پردازی و تیم‌های موفق شرکت کننده در آنها آنها می‌توانند ظرفیتی جدید برای اکوسیستم فناوری کشور بسازند و تاکید دارد که این تفاهمنامه سعی در هرچه شکوفا شدن این استعدادها دارد:

«تیم‌های شهرستانی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - برای اینکه بتوانند در شتابدهنده شهرهای بزرگ باشند با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و برای همین سعی داریم که یک شتابدهنده مجازی راه اندازی کنیم تا این مشکل برای آنها برطرف شود. خروجی‌ها و تیم‌های موفق ایونتها می‌توانند در این شتابدهنده‌های مجازی باشند و ما خدمات - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - منتورشیپ و هزینه‌های بذری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - را در اخیتار آنها قرار می دهیم تا بتوانند ایده‌های خود را - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - پردازش کنند.»

به گفته محمدی تاکنون برای بیست ایونت در ۲۰ استان کشور برنامه ریزی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - شده تا مجموعه ۶۰ - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - تیم دانش آموزشی از این برنامه‌ها خروجی پیدا کنند. محمدی امیدوار است که این تیم‌ها بتوانند د ر شتابدهندههای مجازی ایده‌های خود را دولوپ - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - کنند. محمدی باور دارد که حوزه دانش آموزی در ایران کمتر به این موضوعات پرداخته و در بحث‌های کارآفرینی و فناوری‌های جدید زیاد پرداخته نشده است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران

عضو هیات عامل در سازمان فناوری اطلاعات ایران از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - برنامه‌های جدی‌تر آینده معاونت علمی به دیجیاتو می‌گوید:

«در حال حمایت از دو پلتفرم نرم افزاری هستیم که برای کودکان زیر ده سال اصول کد نویسی را در قالب گیم آشنا می‌سازند. این پلتفرم‌ها قوی هستند و بیزنیس مدل خودشان را خواهند داشت و ما در اجرایی شدن آنها کمک خواهیم کرد. - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مازندران استان مازندران - همچنین قصد داریم برای تابستان جشنواره دانش آموزی دیجیتال راه اندازی کنیم تا مهارتهای دیجیتال قرن ۲۱ را به دانش آموزان در سراسر کشور آموزش دهیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone