تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27156.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به تغییرات تازه نقشه و مسیریاب بلد: نقشه‌های آفلاین و ژئوکدینگ بهتر

کم کم به تعطیلات روزهای گرم سال نزدیک می‌شویم و موعد سفرهای تابستانی. بسیاری از مردم سفرهای جاده‌ای با خودروی شخصی را ترجیح می‌دهند و در چنین سفرهاییست که یک اپلیکیشن نقشه و مسیریاب می‌تواند ...

کم کم - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به تعطیلات روزهای گرم سال نزدیک می‌شویم و موعد سفرهای تابستانی. بسیاری از مردم سفرهای جاده‌ای با خودروی شخصی را ترجیح می‌دهند و در چنین سفرهاییست که یک اپلیکیشن نقشه و مسیریاب می‌تواند بیشترین کارایی خود را به نمایش بگذارد.

بلد در این به‌روزرسانی نقشه‌های 31 استان کشور را به طور آفلاین در اختیارتان قرار داده

حالا که مشغول خواندن این مقاله هستید، خوشبختانه نقشه و مسیریاب‌های بومی به حدی رسیده‌اند که بتوان با خیال راحت برای سفرهای داخلی روی آن‌ها حساب باز کرد و نقشه و مسیریاب بلد [بررسی دیجیاتو] با بیش از یک میلیون نصب فعال در کافه بازار می‌تواند یکی از گزینه‌هایتان باشد.

بلد که حالا پایگاه کاربری مستحکمی برای خود دست و پا کرده‌، بیشتر از قبل به رفع محدودیت‌ها و به‌روزرسانی اپلیکیشن خود می‌اندیشد. در همین راستا چند روزی هست که نسخه جدیدی از این اپلیکیشن نقشه و مسیریاب منتشر شده و بیشترین تغییرات آن پیرامون دو - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - محور اساسی صورت گرفته است: نقشه‌های آفلاین و بهبود ژئوکدینگ و آدرس‌یابی. اما این تغییرات دقیقا - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - چه بوده‌اند و چه تأثیری بر تجربه کاربری این اپلیکیشن گذاشته‌اند؟

تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان
نقشه‌های آفلاین را در تنظیمات اپلیکیشن پیدا می‌کنید

این موضوع را در آخرین - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نسخه اپلیکیشن (2.6.1) بررسی کردیم. تیم بلد در این به‌روزرسانی نقشه‌های 31 استان کشور را به طور آفلاین در اختیارتان قرار داده که می‌توانید هر کدام - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را به دلخواه دانلود کنید. دسترسی به این نقشه‌ها از تنظیمات اپلیکیشن صورت می‌گیرد و - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هر کدام حجم متفاوتی دارند که مستقیما به ابعاد هر استان و جزئیاتی که در نقشه‌برداری‌شان به کار رفته بستگی دارد.

با دانلود هر نقشه، مثلا تهران می‌توانید شمایی از تمام جاده‌های اصلی و فرعی و کوچه‌ - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پس کوچه‌های شهر را بدون نیاز به اینترنت در اختیار داشته باشید که گزینه بسیار مناسبی است. فرض کنید به هر دلیل، در موقعیتی قرار گرفتید که دسترسی به اینترنت ممکن نبود و با این حال به نقشه نیاز داشتید. نقشه و مسیریاب بلد نیاز به این نقشه آفلاین را برایتان برطرف می‌کند تا در نبود اینترنت مقصدتان را گم نکنید.

تیم توسعه‌دهنده ویژگی مسیریابی آفلاین را تقریبا تا سه هفته دیگر به سرویس‌ خود اضافه می‌کند

ارائه نقشه آفلاین خصوصیتی است که گوگل مپس - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را با آن می‌شناسند. مسیریاب اختصاصی گوگل با تکیه بر همین ویژگی توانسته میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا را از سردرگمی در جاده‌ها نجات - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بدهد - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و بسیار خوشحال‌کننده است که حالا چنین خصوصیتی را در نقشه و مسیریاب بلد می‌بینیم. البته در نسخه فعلی اپلیکیشن - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فقط قادر به مشاهده نقشه‌های آفلاین هستید و و برای مسیریابی آفلاین احتمالا باید منتظر نسخه بعدی اپلیکیشن بمانید.

با پیگیری - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دیجیاتو، مشخص شد که تیم توسعه‌دهنده، ویژگی مسیریابی آفلاین را تقریبا - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تا سه هفته دیگر به سرویس‌ خود اضافه می‌کند تا مکمل قابلیت نقشه آفلاین باشد. البته مسیریابی آفلاین در اپلیکیشن تفاوت‌هایی - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با حالت آنلاین خواهد داشت. در مسیریابی آفلاین ترافیک لحاظ نمی‌شود بنابراین زمان رسیدن به مقصد تقریبی خواهد بود. نکته بعد این که مسیریابی آفلاین هنگام عرضه فقط به صورت داخل استانی کار می‌کند یعنی مسیریابی بین مبدأ و مقصد باید داخل استان - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باشد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان
با ارتقای ژئوکدینگ پیدا - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کردن آدرس‌ها بسیار آسان می‌شود

اما یکی دیگر از تغییرات اخیر نقشه و مسیریاب بلد ارتقای ژئوکدینگ بوده که نتیجه، رسیدن آسان‌تر به آدرس‌هاست. ژئوکدینگ - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در تعریف ساده فرآیندی است که طی آن یک آدرس (مثلا نام یک خیابان) به مختصات جغرافیایی تبدیل می‌شود تا بتوانید محل دقیق آن آدرس روی - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نقشه را مشخص کنید. با ارتقای این سیستم نقشه و مسیریاب بلد در یافتن آدرس‌ها و مسیریابی به سوی آن‌ها می‌تواند عملکرد بسیار بهتری نسبت به گذشته داشته باشد.

«زویا نیکنام» مدیر روابط عمومی نقشه و مسیریاب بلد در گفتگو با دیجیاتو، درباره تغییرات ژئوکدینگ بلد می‌گوید:

«تا پیش از بهبود ژئوکدینگ، کاربر نمی‌توانست نتیجه مورد نظرش اگر به صورت آدرس پستی بوده را روی نقشه پیدا کند. اما حالا می‌تواند با دادن آدرس پستی به شکل شهر-خیابان-کوچه یا شهر-خیابان-POI (نقاط دیدنی یا کسب - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و کارهای روی نقشه) این کار را انجام دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید آدرس مورد نظرتان را به شکل میرداماد خیابان سنجابی کوچه دوم یا سعادت - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آباد میدان - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فرهنگ کوچه پیوند دوم جستجو کنید.»

یکی دیگر از تغییرات اخیر نقشه و مسیریاب - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بلد ارتقای ژئوکدینگ بوده است

نقشه و مسیریاب بلد از زمان شروع به کار تا امروز مسیر پر - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فراز و نشیبی طی کرده تا بتواند یارای رقابت با نمونه‌های خارجی را داشته باشد و رویکردی که اخیرا در پیش گرفته، بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد. اما پیشرفت اپلیکیشن تنها در یک صورت اتفاق می‌افتد و آن هم استفاده شما کاربران و دادن بازخوردهای کافی به توسعه‌دهندگان است.

شما در مورد نقشه و مسیریاب بلد چه نظری دارید؟ آیا تا حالا برای مسیریابی از آن استفاده کرده‌اید و فکر می‌کنید بتوان آن را جایگزین مسیریاب‌های - تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خارجی دانست؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

تعمیرات یخچال هایر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

نقشه و مسیریاب بلد

سازنده: مسیریاب بلد قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone