تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27160.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل بازیکنان را در حالت تیمی بازی Quake III شکست داد

آزمایشگاه هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل از یک چالش انسان و ماشین دیگر سربلند بیرون آمد؛ این سیستم موفق به شکست دادن حریفان خود در حالت به دست آوردن پرچم بازی Quake III Arena شد. این اولین ...

آزمایشگاه هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل از یک چالش انسان و ماشین دیگر سربلند بیرون آمد؛ این سیستم موفق به شکست دادن حریفان - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خود در حالت به دست آوردن پرچم بازی Quake III Arena شد.

این اولین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باری - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نیست که هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل قادر به غلبه بر حریف های انسانی در یک بازی می شود. این سیستم در سال 2016 نیز موفق به شکست Lee Sedol، بهترین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بازیکن بازی آلفاگو جهان با نتیجه چهار بر یک شده بود. بهمن ماه سال گذشته نیز گوگل اعلام کرد سیستم آلفا استار موفق به شکست دو بازیکن حرفه ای استارکرفت شده بود.

این اولین باری است که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دیپ مایند در حالت تیمی پیروز میدان می شود

حال دیپ مایند تمرکزش را روی حالت به دست آوردن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پرچم بازی Quake III Arena برای نشان دادن توانایی های تیمی اش گذاشته است. در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این بازی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دو تیم با چند بازیکن باید پرچم تیم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حریف را به دست - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بیاورند و به پایگاه خود برگردانند تا امتیاز بگیرند. علاوه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بر این با شلیک به بازیکنان حریف که پرچم آن ها را به دست آورده اند باید مانع - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - امتیاز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گرفتنشان شوند. این تست به علت ماهیت چند نفره و نیاز داشتن به همکاری بین Agent های مختلف، برای دیپ مایند چالش دشوارتری محسوب می شود.

برنامه های دیپ مایند در محیط هایی که به صورت یک نفره با یک یا دو بازیکن مواجه می شدند نتایج قابل توجهی کسب کردند اما به گفته محققان این موسسه، همکاری بین Agent های مختلف هوش مصنوعی برای شکست تیم های دیگر در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دنیای واقعی و عملکرد مستقلشان چالش بسیار بزرگ تریست.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان
فعالیت های سیستم هوش مصنوعی دیپ مایند

تیم دیپ مایند سیستمی به نام For the Win توسعه دادند که به وسیله چندین هزار نوبت بازی کردن حالت به دست آوردن پرچم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بازی Quake III Arena آن را فرا گرفته بود. پس از چند هفته هوش مصنوعی قادر به شکست دادن حریف های انسانی شد، با اینکه واکنش هایش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای عادلانه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کردن بازی کند شده بودند. پس از 12 ساعت تمرین، حریف - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - های انسانی تنها قادر به شکست دادن هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل در 25 درصد مواقع شدند. در پایان مشخص شد انسان ها در تیراندازی فواصل دور موفق ترند اما دیپ مایند در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مسیریابی بهتر عمل می کند.

یکی از یافته های جالب این تحقیق این بود که وقتی هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل و انسان کنار هم قرار می گرفتند پنج درصد عملکرد بهتری داشتند؛ موضوعی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که نشان می دهد هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قابل انطباق با انسان است و همکاری انسان و ماشین می تواند مفید - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone