تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27161.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گروه مالی فیروزه به همکاری با ایده هاب پایان داد

در بیانیه‌ای که این گروه در اختیار رسانه‌ها قرار داده آمده است که همکاری بین دو مجموعه گروه مالی فیروزه و ایده‌هاب بعد از گذشت بیش از یک سال به اتمام رسیده است. گروه مالی ...

در بیانیه‌ای که این گروه در اختیار رسانه‌ها قرار داده آمده است که همکاری بین دو مجموعه گروه مالی فیروزه و ایده‌هاب - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - بعد از گذشت بیش از یک سال به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - اتمام رسیده است. گروه مالی فیروزه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - تاکید کرده که همچنان به حمایت خود از استارت آپها ادامه خواهد داد ولی هیچ گونه همکاری با ایده هاب ندارد.

بنا به گفته گروه مالی فیروزه، در سال 97 این گروه همکاری تجاری دو جانبه‌ای را با سامانه تامین مالی جمعی ایده هاب آغاز کرد. در آین همکاری مقرر شد سامانه ایده هاب در قالب بستر اجرایی و گروه مالی فیروزه در جایگاه نهاد مالی معتمد بازار سرمایه در راستای تسهیل اخذ مجوزهای قانونی، نظارت بر رعایت مقررات با سازمان بورس با یکدیگر تعامل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - کنند.

به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - گزارش گروه فیروزه با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - توجه به تلاش برای گسترش فعالیتهای مالی شرکت ایده هاب و تمایل به حضور این شرکت در حوزه های دیگر تامین مالی که در تضاد منافع مستقیم میان این طرفین این همکاری را فراهم نموده گروه مالی فیروزه به این نتیجه رسیده که ادامه این همکاری امکان پذیر نیست - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - و دو شرکت هیچ گونه همکاری تجاری یا رابطه سهامداری و شراکت با یکدیگر ندارند. این بیانیه می‌افزاید:

«با توجه به تلاش برای گسترش فعالیت های مالی شرکت ایده‌هاب و تمایل به حضور این شرکت در حوزه‌های دیگر تامین مالی که تضاد منافع مستقیم میان طرفین این همکاری را فراهم نمود، گروه مالی فیروزه اعلام می دارد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - که ادامه این همکاری تجاری امکان پذیر نیست.»

گروه مالی فیروزه همچنین تاکید کرده که زین پس این دو شرکت هیچ گونه همکاری تجاری و یا رابطه سهامداری و شراکت با یکدیگر را ندارند.

گروه فیروزه در سال 1384 با هدف جذب سرمایه گذاران خارجی در حوزه های مشاوره تامین مالی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - مدیریت سرمایه گذاری وارایه خدمات کارگزاری تاسیس شد. در این اطلاعیه آمده است که گروه فیروزه به عنوان مشاور مالی، سهامدار و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - سرمایه‌گذار در نمونه‌های موفق کسب وکارهای نوپای ایرانی همچون سرآوا ، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خراسان استان خراسان - اسنپ، شیپور و الوپیک فعال بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone