تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27155.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نگرانی یکی از مدیران سابق اپل در مورد رفتارهای ضد رقابتی این شرکت

قانون هایی که باعث رد یا تایید برنامه ها در اپ استور می شوند همیشه رمزآلود بوده اند. اما در یک مصاحبه جدید که بلومبرگ با «Philip Shoemaker»، یکی از مدیران ارشد سابق اپل که ...

قانون هایی که باعث رد یا تایید برنامه ها در اپ استور می - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شوند همیشه رمزآلود بوده اند. اما در یک مصاحبه جدید که بلومبرگ با «Philip Shoemaker»، یکی از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مدیران ارشد سابق اپل که مسئول بخش تایید برنامه های اپ استور بین سال های 2009 تا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 2016 بوده حقایق جالبی را در این باره روشن کرده. به دست آمدن این اطلاعات مخصوصا زمانی که رفتارهای ضد رقابتی اپل در اروپا و آمریکا مشکل ساز شده بسیار به موقع به نظر می رسد.

استیو به من گفت "تو - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - احمقی و افراد احمق را استخدام می کنی."

این فرد در مصاحبه اش اعلام کرده اپل مدت هاست از این که برنامه های ساخته شده به دست کمپانی هایی مانند - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گوگل و فیس بوک جایگزین - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قابلیت های کلیدی iOS مانند برنامه پیام ها یا تماس شوند واهمه دارد. به گفته او این ترس دقیقا علت رفتارهای ضد رقابتی اپل بوده و همین موضوع باعث شده این شرکت اجازه ندهد کاربران برنامه های - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سوم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شخص - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را جایگزین قابلیت های اصلی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سیستم عاملش کنند.

«Shoemaker» می گوید:

این موضوع واقعا وجود داشت. منظورم ترس از این است که یک شرکت مانند گوگل یا فیس بوک یا هر کس دیگر از راه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برسد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و برنامه های - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ما را کلا پاک کند.

این کارمند ارشد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اپل به یاد می آورد که روزهای اول - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تایید برنامه ها در اپ استور با خطای بسیاری همراه بود. در یک مورد خاص یک برنامه به نام Baby Shaking App تایید شده بود که در آن افراد برای متوقف کردن گریه یک کودک باید انقدر تکانش می دادند تا بمیرد. این برنامه موجب سقوط سهام اپل و تماس گرفتن شخص استیو جابز با او شد.

استیو به من زنگ زد و گفت: "تو احمقی و افراد احمق را استخدام می کنی." این یکی از بهترین مکالماتی بود - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که با استیو داشتم. صحبتش بسیار مختصر و مفید بود و حرفش که تمام شد گوشی را قطع کرد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

این فرد قبول دارد که امروزه سیاست های اپل در تایید برنامه ها در اپ استور یا نمایششان جنجال برانگیز شده؛ خصوصا وقتی این شرکت به بازارهای پر رقابت وارد می شود. این گفته او وضعیت اسپاتیفای را نیز شامل می شود که از رفتارهای رفتارهای ضد رقابتی اپل برای گوشه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گیر کردن سرویس های استریم موزیک شکایت دارد.

«Showmaker» طی مقاله ای در وبسایت مدیوم کاملا توضیح داده از نظرش اپل کدام قوانین را باید تغییر دهد. به عقیده او نگرانی شرکت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هایی مانند نتفلیکس و اسپاتیفای درباره عدم امکان رقابت عادلانه با اپل کاملا به جاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone