تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30099.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

چرا قیمت بسته‌های اینترنتی افزایش یافته است؟ وزیر ارتباطات پاسخ می‌دهد

وزیر ارتباطات در رشته توییت‌هایی به این پرسش که «در یکسال اخیر در توسعه زیرساختهای ارتباطی و فناوری اطلاعات، چه پیشرفتهایی صورت گرفته است؟» پاسخ داده و چند نمونه از کارهایی که وزارتخانه‌ و تیمی ...

وزیر ارتباطات در رشته توییت‌هایی به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این پرسش که «در یکسال اخیر در توسعه زیرساختهای ارتباطی و فناوری اطلاعات، چه پیشرفتهایی صورت گرفته است؟» پاسخ داده و چند نمونه از کارهایی که وزارتخانه‌ و تیمی که به مدیریت او در این سازمان مشغول هستند را با عنوان گزارش به مردم یادآوری کرده است. «محمدجواد آذری جهرمی» در این - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رشته توییت‌ها به مواردی چون کیفیت خدمات، توسعه لایه خدمات نرم افزاری، خدمات ابری و میزبان اشاراتی داشته و تاکید کرده که نوسانات ارز باعث برخی گرانی‌ها در بخش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قیمت‌ گذاری خدمات شرکت‌های خصوصی شده است.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

جهرمی در نگاه اول به توسعه لایه دسترسی مردم اشاره - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کرده و با مقایسه تعداد شهرهای پوشش تحت اینترنت دسترسی پهنای باند نسل چهارم این نکته را یادآوری کرده که در این زمینه چه رشدهایی صورت گرفت است. او همچنین به توسعه هسته شبکه ملی اطلاعات اشاره - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داشته که چندی پیش مراسم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رونمایی از پروژه نهایی آن هم تحت عنوان توسعه ظرفیت IP بخش هسته شبکه ملی اطلاعات انجام شد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

جهرمی رشد دو - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سال اخیر خدمات ابری - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و میزبانی را نیز در نموداری به تصویر کشیده و در ادامه فرایند توسعه لایه خدمات نرم افزاری را نیز فراموش نکرده است؛ فرایندی که به موجب آن رشد 5 برابر تعداد اپلیکیشن‌های موبایل از چندسال پیش تاکنون را شاهد بودیم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و یا رشد 300 درصدی ترافیک VOD داخلی نیز به تحقق پیوسته است.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

جهرمی همچنین به مساله قیمت خدمات پرداخت و با ذکر این نکته که خدمات - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دولت به شرکتهای اینترنتی با کاهش متوسط ۴۰ درصدی قیمت مواجه بوده؛ به رشد ۷ تا ۱۲ درصدی در تعرفه خدمات بخش خصوصی در دو ماه اخیر اشاره کرد. او در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - توییتی دیگر هزینه تبلیغات اپراتورها در صدا و سیما در سال جاری را 200 میلیارد تومان عنوان کرد و تاکید کرد که این ارقام نباید از جیب مشتری گرفته شود:

«به واسطه تغییرات نرخ ارز، افزایش هزینه‌های اپراتورها چشمگیر بوده، راهکار، کنترل این هزینه‌هاست. برخی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قابل کنترل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است، مثلا خواسته‌ام تبلیغات تلویزیون و بسیاری دیگر از هزینه‌ها را کنترل کنند، هزینه تبلیغات و امثال آن نباید از جیب مردم داده شود.»

تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

البته آمار گرانی 12 درصدی که جهرمی از آن صحبت به میان آورده با هجمه انتقاد کاربران روبرو شده چرا که به گفته آنان قیمت بسته‌های اینترنتی  رشدی بیش از 12 درصد داشته است.

وزیر ارتباطات کشورمان همچنین منشا ترافیک مصرفی کاربران را با سال گذشته مقایسه کرد و کیفیت خدمات ارائه شده را نیز اینگونه تشریح کرد:

«هر چند آمارهای وزارت ارتباطات رشد ۱۰۰ درصدی در بهبود شاخصهای کیفی را نمایش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می‌دهد، اما نظارت مردم محور را می‌توان از طریق - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سایت www.latency.ir دید»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone