تعمیرات یخچال مابه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30100.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تاکید مجدد ترامپ بر لزوم انتقال خطوط تولید اپل به خاک آمریکا

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از اوایل همین هفته هشدارهایی را علیه اپل مطرح کرده و با این کار باعث افت شدید ارزش سهام سازنده آیفون شد. ترامپ روز جمعه در کنفرانس خبری خود در ...

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از اوایل همین هفته هشدارهایی را علیه اپل مطرح کرده و با این کار باعث افت شدید ارزش سهام سازنده آیفون شد.

ترامپ روز جمعه در کنفرانس خبری خود در کاخ سفید اینطور گفت:

مشکلی برایشان پیش نمی آید. اپل شرکت بزرگی است.

در مقابل اما تیم کوک مدیرعامل اپل با ارسال نامه ای برای سرمایه گذاران اپل اعلام نمود که درآمدهای این شرکت در سه ماهه نخست سال مالی جدید پایین تر از حد انتظار خواهد بود که این اتفاق در مورد ارزشمندترین و سودزاترین شرکت دنیا اندکی عجیب به نظر می آید.

سهام اپل با افت ارزش ۷ درصدی اش در روز چهارشنبه هفته گذشته و بعد از بسته شدن بازار بورس به ۱۴۷ دلار رسید و روز پنجشنبه صبح نیز ۹.۵ درصد دیگر تنزل داشت و روی رقم ۱۴۲.۸۸ دلار تثبیت شد اما اوایل روز جمعه با افزایش ۱.۶ درصدی - تعمیرات یخچال مابه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به رقم ۱۴۴.۵۲ دلار رسید.

ترامپ: ارزش سهام اپل از آغاز دوره ریاست جمهوری من صدها درصد بالا رفته

ترامپ اعلام کرده که ارزش سهام اپل از زمانی که او رئیس جمهور آمریکا شده «صدها درصد» بالا رفته - تعمیرات یخچال مابه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اما اضافه کرد که از این شرکت می خواهد خطوط تولید آیفون و دیگر محصولاتش را از چیپ به آمریکا منتقل کند.

ترامپ در صحبت های روز جمعه خود گفت:

فراموش نکنید که اپل محصولاتش را در چین می سازد. من به تیم کوک که از - تعمیرات یخچال مابه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دوستانم هم هست و خیلی به او علاقه دارم گفتم که محصولاتش را در آمریکا بسازد. کارخانجات بزرگ و زیبای اپل را که چندین کیلومتر مساحت دارند را در اینجا بسازد. در آمریکا...چین بزرگ ترین ذی نفع اپل محسوب میشود و حتی بیشتر از ما از آن سود - تعمیرات یخچال مابه در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می برد زیرا اپل اغلب محصولاتش را در خاک آن می سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خدیو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ یه سوال داشتم شرکت شما شهرک شهید محلاتی هشترود هم تعمیر یخچال مابه انجام میده؟
پاسخ: بله در شهرک شهید محلاتی شهر هشترود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone