تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37164.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مدل ارتقایافته پرچمدار نوکیا 8 تحت عنوان «نوکیا 8 سیروکو» معرفی شد

کمپانی فنلاندی HMD Global که مدتی است به تولید موبایل های برند نوکیا می پردازد، طی ماه آگوست سال گذشته میلادی از نخستین پرچمدار اندرویدی برند نوکیا رونمایی کرد. در جریان کنگره جهانی موبایل امسال، ...

کمپانی فنلاندی HMD Global که مدتی است به تولید موبایل های برند نوکیا می پردازد، طی ماه آگوست سال گذشته - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - میلادی از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نخستین پرچمدار اندرویدی برند نوکیا رونمایی کرد. در جریان کنگره جهانی موبایل امسال، HMD با پرچمداری دیگر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به نام Nokia 8 - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - Sirocco از راه آمده که در واقع مدل ارتقایافته نوکیا 8 با چند تغییراتی غافلگیرکننده در طراحی است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

نوکیا 8 سیروکو از اسنپدراگون 835 به عنوان قلب تپنده بهره می برد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و به مشخصات تحسین برانگیز دیگری مانند حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده. نمایشگر 5.5 اینچی دستگاه، از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نوع pOLED بوده و رزولوشن 2560x1440 را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به نمایش می گذارد. از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - طرف دیگر، دوربین دوگانه روی پنل پشتی به چشم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می خورد که از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و لنز ثانویه ZEISS بهره مند شده. مشخصات کامل نوکیا 8 در پایین قابل مشاهده است. ناگفته نماند که این موبایل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - طی ماه آوریل و با قیمت 920 دلار عرضه می گردد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

  • سیستم عامل اندروید اوریو
  • چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام
  • رم ۶ گیگابایتی LPPDDR 4X
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
  • نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD pOLED، با پوشش گوریلا گلس ۵ شرکت کورنینگ
  • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسلی، با گشودگی دهانه لنز f/1.75
  • دوربین ثانویه: ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دورنگ و گشودگی دهانه لنز f/2.6
  • دوربین جلویی: ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز F/2.0 و فلش نمایشگر
  • بهره مند از حسگر اثرانگشت، ژیروسکوپ، قطب - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نما، بارومتر، ترنسفورماتور (ابزاری که ولتاژ خروجی را بر حسب میدان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مغناطیسی محیط تغییر می دهد)
  • باتری: ۳۲۶۰ میلی آمپر ساعت
  • صدا: - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سه میکروفن AOP، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آمپلی فایر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هوشمند
  • شارژ: سازگار با استاندارد کوییک شارژ ۴ و شارژ وایرلس چی (Qi)
  • ابعاد: 140.93×72.97×7.5  میلی متر
  • سیم کارت نانو

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone