تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16602.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تنها اپل می‌تواند دوربین آیفون ۱۲ را تعویض کند

زمانی که اپل به گوشی آیفون 5s سنسور اثر انگشت را اضافه کرد، تنها کارکنان این کمپانی قادر به تعویض آن بودند، اما پس از گذشت زمان تعویض سایر قطعات دشوار شد و حالا تنها ...

زمانی که اپل به گوشی آیفون 5s سنسور اثر انگشت را اضافه کرد، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - تنها کارکنان این کمپانی قادر به تعویض آن بودند، اما پس از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - گذشت زمان تعویض سایر قطعات دشوار شد و حالا تنها اپل می‌تواند دوربین آیفون ۱۲ را تعویض - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - کند.

اپل به تازگی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - گوشی آیفون ۱۲ را معرفی کرده و اخیرا iFixit‌ آن را کالبدشکافی کرده است. در این فرایند، سایت iFixit دوربین این گوشی هوشمند را برداشته و جای آن یک ماژول - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - یکسان از یک گوشی دیگر می‌گذارد که البته در نهایت با مشکل مواجه می‌شود، که البته شبیه به خطایی نیست که کاربر در هنگام تعویض نمایشگر با آن مواجه می‌شود.

این مشکل بیشتر شبیه به یک باگ به نظر می‌رسد. اگرچه دوربین کار می‌کند، اما به صورت مداوم با مشکلاتی مواجه می‌شود که برای مثال می‌توان به هنگ کردن، عدم کارایی برخی حالت‌ها و عدم کار کردن دوربین اولترا واید اشاره کرد. در این میان دوربین جدید در هنگام فیلمبرداری هیچ مشکلی ندارد.

یکی از موارد جالب، عدم وجود چنین مشکلی در آیفون ۱۲ پرو است و ماژول جدید بدون هیچ مشکلی در این دستگاه کار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - می‌کند و می‌توان از دوربین‌های استاندارد، اولترا واید و تله فوتو استفاده کرد و به تمام حالت‌ها نیز دسترسی داشت.

طبق اعلام iFixit، اپل دستورالعمل‌های آموزشی خود را تغییر داده و با عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۲، تعویض نمایشگر و دوربین نیازمند استفاده از ابزار پیکربندی سیستم است که پیش از برنامه‌ریزی مجدد برای عملکرد بدون - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - نقص قطعات جدید، به سرورهای اپل متصل می‌شود.

در گذشته چنین روندی تنها در زمان تعویض - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - باتری نیاز بود و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - تعویض قطعات امنیتی مانند تاچ آیدی و فیس آیدی نیازمند روند دیگری بود. به نظر می‌رسد با گذشت زمان تعویض تمام قطعات مهم باید به دست اپل صورت بگیرد تا بتوان دوباره از گوشی‌های آن استفاده کرد و افراد دیگر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - نمی‌توانند دست به چنین کاری بزنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone