تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16603.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اسنپدراگون ۸۷۵ احتمالا ۲۵ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۸۶۵ است

بنچمارک اولیه اسنپدراگون ۸۷۵ در پلتفرم «آنتوتو» نشان می‌دهد که این چیپست احتمالاً ۲۵ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود. اسنپدراگون ۸۷۵ با اسم رمز «Lahaina» (نام منطقه‌ای در هاوایی) احتمالاً به طور قابل ...

بنچمارک اولیه اسنپدراگون ۸۷۵ در پلتفرم «آنتوتو» نشان می‌دهد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - که این چیپست احتمالاً ۲۵ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود.

اسنپدراگون ۸۷۵ با اسم رمز «Lahaina» (نام منطقه‌ای در هاوایی) احتمالاً به طور قابل توجهی سریع‌تر از انتظارات خواهد بود. این چیپست در پلتفرم «آنتوتو» امتیاز اولیه ۸۴۷ هزار را بدست آورده که به طور چشمگیری بیشتر از امتیاز اسنپدراگون ۸۶۵ (بیش از ۶۶۳ هزار) صدرنشین فعلی پلتفرم آنتوتو است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان

به عبارت دیگر اسنپدراگون ۸۷۵ بیش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - از ۲۵ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود که با توجه به بازه یکساله پیشرفت قابل توجهی را نشان می‌دهد. البته این امتیاز هنوز تأیید نشده و بنابراین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - نمی‌توان به طور صد درصد چیپست جدید کوالکام را تا این اندازه سریع‌تر از نسل قبلی دانست.

برای مقایسه چیپست کرین ۹۰۰۰ و اگزینوس ۱۰۸۰ نیز به ترتیب امتیازات ۶۹۶ و ۶۹۳ هزار را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - بدست آورده‌اند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - که از برتری آن‌ها نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ خبر می‌دهد اما قابل قیاس با اسنپدراگون ۸۷۵ نخواهند بود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان

جالب آنکه در حال حاضر گوشی ویوو iQOO 5 پرو مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ (و نه مدل پلاس) در صدر جدول آنتوتو قرار گرفته است. کارشناسان آنتوتو در توضیح این مساله می‌گویند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هشتپر استان گیلان - علاوه بر چیپست، پیکربندی‌های رم و حافظه داخلی نیز در امتیاز نهایی تأثیرگذار هستند، بنابراین یکی از دلایل صدرنشینی ویوو iQOO 5 پرو احتمالاً حافظه پرظرفیت UFS 3.1 بوده که سرعت کلاک کمتر اسنپدراگون ۸۶۵ در مقایسه با مدل پلاس را جبران کرده است.

کوالکام در تاریخ اول دسامبر (۱۱ آذر) رسماً از اسنپدراگون ۸۷۵ رونمایی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone