🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33985.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اولین کنفرانس تکنولوژی دیجیکالا جهت اشتراک تجربه‌ها برگزار شد

دیجیکالا نخستین کنفرانس تکنولوژی خود را در کتابخانه مرکزی تهران برگزار کرد و چندین توسعه‌دهنده فعال در این شرکت، تجربیات خود را در اختیار جامعه برنامه‌نویسان گذاشتند. از طرفی، دیجیکالا و برنامه‌نویسانش تلاش می‌کردند دلایل ...

دیجیکالا نخستین کنفرانس تکنولوژی خود را در کتابخانه مرکزی تهران برگزار کرد و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - چندین توسعه‌دهنده فعال در این شرکت، تجربیات خود را در اختیار جامعه برنامه‌نویسان گذاشتند. از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - طرفی، دیجیکالا و برنامه‌نویسانش تلاش می‌کردند دلایل تصمیمات خود برای ایجاد پلتفرم سوپرنوا و استفاده از ابزارهای متن‌باز را تشریح کنند.

فروشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - اینترنتی دیجیکالا مدتی است که تغییر بزرگی در پلتفرم و زیرساخت‌های خود ایجاد نموده و زیرساختی را به کمک چند مدیر و توسعه‌دهنده خارجی برای خود تولید کرده است؛ زیرساختی که نام «سوپرنوا» روی آن گذاشته شده و دیجیکالا انتظار دارد این زیرساخت بتواند میزبان ۱۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - کسب‌وکار ایرانی و ۲۰۰ میلیون کاربر در ایران و منطقه باشد.

در این کنفرانس، به جای ارائه مدیرعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - مدیران ارشد، دیجیکالا از مدیران فنی و برنامه‌نویسانش دعوت کرد تا درباره آنچه ساخته‌اند برای دیگران توضیخ دهند؛ اقدامی که کمتر می‌توان آن را در رویدادهای کنونی داخل کشور دید.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی

«لوکاش لاتو»، معاون - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - مهندسی دیجیکالا در این رویداد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - بیشتر از هر چیز، از اهمیت «تیم» و راهبری آن گفت و توصیه‌هایی هم برای توسعه‌دهندگان داشت. برای مثال او اشاره کرد بهتر است فرد همیشه در مکانی مشغول به کار شود که افراد باتجربه‌تری از خودش در آن کار می‌کنند.

لاتو، از برنامه‌نویسان خارجی دیجیکالا که نقش موثری در شکل‌گیری پلتفرم سوپرنوا داشت، به اهمیت «اشتباه کردن» هم اشاره‌ای کرد و گفت: «همه برنامه‌نویسان روزانه اشتباه می‌کنند. اشتباه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - کردن مشکلی ندارد، اما باید از آن درس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - بگیریم، سریع آن را حل کنیم و اجازه ندهیم تکرار شود.» او بیشتر از هرچیز در ارائه خود، از کار تیمی گفت و راهکارهایی را بیان کرد که یک تیم بتوانند با هم تعامل بهتری داشته باشند: - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - «هیچ‌وقت نگویید این کد می‌تواند بهتر باشد. بگویید من می‌توانم نشان دهم که چطور می‌توانیم کد را بهتر بنویسیم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی

از سوی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - دیگر «امیر حسنی»، برنامه‌نویس و ارائه دهنده دیگری که در این مراسم صحبت کرد، از سختگیری دیجیکالا برای انتخاب تیم اولیه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - سوپرنوا و ورود به آن گفت. حسنی اشاره کرد که حتی توسعه‌دهندگان داخلی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - دیجیکالا برای اضافه شدن به این پروژه باید سه مرحله آزمون را طی می‌کردند تا صلاحیت آنها مشخص شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی
حسنی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - همچنین تصاویر جالبی از روز «بیگ‌بنگ» که اشاره به روز تغییر پلتفرم دیجیکالا به سوپرنوا داشت، به اشتراک گذاشت.

«معصومه کردیان»، توسعه دهنده دیجیکالا نیز به شکل خلاصه در پاسخ به این سوال که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - چرا دیجیکالا ORM اختصاصی خودش را نوشته است گفت:

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی

«بخش جالب موضوع برای ما این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - بود که در ORM سوپرنوا همه چیز به شکلی کامل با هم ادغام و بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - نیاز دیجیکالا طراحی شده است. بسیاری از ORMها سنگین هستند و کار کردن با آنها سخت است؛ ویژگی‌هایی دارند که نیازی به آنها پیدا نمی‌کنید. سوپرنوا بهینه است و اجزای آن به بهترین شکل با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - هم کار می‌کنند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی

«علی‌محمد فروتن‌زاد»، توسعه دهنده و مهندس نرم‌افزار در ارائه‌اش که بیشتر در مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - بیگ‌دیتا بود، از نحوه گزارش‌گیری در پلتفرم جدید گفت و عنوان کرد که راهکارهای سابق پاسخ نیازهای دیجیکالا برای گزارش‌گیری را نمی‌داد، چراکه دیجیکالا - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - می‌خواهد تصمیمات کلیدی‌اش را بر اساس گزارش‌های دقیق بگیرد. به گفته او اکنون روندی وجود دارد که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - رفتار کاربران در یک - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - ماه اخیر ذخیره - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - می‌شود تا این شرکت بتواند به آنها پیشنهادات مرتبط و بهتری را نمایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone