تعمیرات یخچال یخساران در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32803.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چرا موبایل های 5G تا قبل از سال 2022 میلادی فراگیر نخواهند شد؟

پس از ارائه فناوری LTE و بروزرسانی های متعدد آن، حالا دنیای فناوری تشنه سرعت های بالاتر ارتباطی بوده و انتظار می رود موبایل های 5G در سال های پیش رو بازار را در اختیار ...

پس از ارائه فناوری LTE و بروزرسانی های متعدد آن، حالا دنیای فناوری تشنه سرعت های بالاتر ارتباطی بوده و انتظار می رود موبایل های 5G در سال های پیش رو بازار را در اختیار خود بگیرند. اما فرآیند عبور از تکنولوژی کنونی و ورود به نسل بعدی چقدر زمان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خواهد برد؟

در حال حاضر حداقل روی کاغذ امکان سفارش یک تلفن هوشمند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با فناوری 5G وجود دارد، اما چنین محصولی در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بهترین حالت سال آینده به دست مشتری می رسد که البته این خریدار حتماً - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - باید عضو اپراتور Verizon باشد و انتخاب او نیز به موتورولا Moto Z3 محدود خواهد بود.

از طرفی شرکت ال جی نیز برای عرضه موبایل های 5G خود با اپراتور Sprint وارد همکاری شده و کمپانی های دیگری مانند سامسونگ، کوالکام و اینتل هم در حال طی مراحل پایانی تولید سخت افزار مورد نیاز هستند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

با این اوصاف شاید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بتوان نتیجه گرفت که فناوری 5G تا چند ماه آینده به استاندارد جدید صنعت تبدیل شود. اما بر اساس پژوهش های اخیر، روند پذیرش تکنولوژی مذکور - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - توسط بازار مصرف بسیار کندتر از پیش بینی های قبلی صورت می گیرد و در بهترین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - حالت تا پایان سال میلادی آینده، تنها یک میلیون دستگاه موبایل 5G به مشتریان عرضه خواهد شد.

تجهیز گوشی های میان رده و ارزان قیمت به مودم های 5G چالش بزرگی برای تولیدکنندگان خواهد بود

در این بین مهم ترین دلیل کندی پیشرفت موبایل های 5G، نبود زیرساخت های مخابراتی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - لازم و هزینه بر بودن تأمین آنهاست که محدودیت های قابل توجهی را در مقابل فراگیری محصولات مورد بحث به وجود می آورد. از سوی دیگر تجهیز گوشی های میان رده و ارزان قیمت به مودم های جدید نیز چالش بزرگی برای تولیدکنندگان خواهد بود؛ چرا که فناوری ها در سال های ابتدایی عرضه، قیمت نسبتاً بالایی دارند و حداقل چند سال طول می کشد تا با بهینه سازی فرآیندهای تولید، این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رقم سرشکن شود.

با وجود مسائل مذکور، محققان پیش بینی می کنند که در سال 2021 میلادی بازار تلفن های هوشمند با شتاب بالایی فناوری 5G را مورد تقاضا قرار می دهد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و این امر در نهایت، به تسخیر بازار توسط موبایل های 5G تا پایان سال 2022 می انجامد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رکسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام حالتون خوبه؟ مرکز شما آیا شهید مدنی هریس تعمیر یخچال یخساران انجام میده
پاسخ: بله در شهید مدنی شهر هریس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone