تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24375.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اشاره به عینک واقعیت افزوده اپل با اسم رمز Garta در کدهای iOS 13

شایعه شده اپل مدت هاست به طور پنهانی در حال کار روی یک هدست یا عینک واقعیت افزوده است. اسناد جدیدی که از کدهای سیستم عامل عامل iOS 13 به بیرون درز کرده مهر تأییدی ...

شایعه شده اپل مدت هاست به طور پنهانی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - در حال کار روی یک هدست یا عینک واقعیت افزوده است. اسناد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - جدیدی که از کدهای سیستم عامل عامل iOS 13 به بیرون درز کرده مهر تأییدی بر توسعه عینک واقعیت افزوده اپل زده اند.

در اسناد به دست آمده نام اپلیکیشن «STARTester» با قابلیت سوییچ کردن به واقعیت افزوده به چشم می خورد. احتمالاً از این اپ برای آزمایش هدست AR در گوشی آیفون استفاده خواهد شد.

یک فایل ReadMe از بیلد iOS 13 نیز به دست آمده که در آن به سیستمی به نام «StarBoard» برای اپ های واقعیت افزوده استریو اشاره شده. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - در ادامه فایل نوشته شده که اپل در حال توسعه یک دیوایس واقعیت افزوده با اسم رمز «گارتا» (Garta) است. اپل در گذشته از اسم رمز «T288» برای پروژه عینک - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - واقعیت افزوده خود استفاده کرده است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران
آیا عینک واقعیت افزوده اپل چنین شکلی خواهد داشت؟

با بررسی بیشتر کدهای iOS 13 رشته های StarBoard mode، ARStarBoardViewController و ARStarBoardSceneManager به چشم می خورند که به واقعیت افزوده اشاره می کنند.

پیش از این گزارش کردیم که اپل احتمالاً هدست واقعیت مجازی خود را در سال 2019 یا 2020 به بازار عرضه خواهد کرد. اردیبهشت ماه سال گذشته نیز گزارشی منتشر شد که خبر از توسعه عینک واقعیت افزوده اپل می داد.

مینگ-چی کو، سایت Cnet و «Mark Gruman» تحلیلگر سایت بلومبرگ نیز سال 2017 پیش بینی کرده بودند که هدست واقعیت افزوده اپل از پردازنده و سیستم عاملی اختصاصی به نام «rOS» بهره مند خواهد بود.

«تیم کوک» مدیرعامل اپل نیز در گذشته در مورد پتانسیل واقعیت افزوده سخن گفته و AR را یک فناوری انقلابی همچون تلفن همراه توصیف کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone