تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32806.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

بیانیه اعتراضی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی درباره محدودسازی تاکسی‌های اینترنتی

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی امروز یک نشست خبری با حضور مدیران اسنپ و تپسی برگزار کرد؛ نشستی که در پایان آن، یک بیانیه خبری نیز از سوی این اتحادیه منتشر شد. این بیانیه خبر می‌دهد ...

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی امروز یک نشست خبری با حضور مدیران اسنپ و تپسی برگزار کرد؛ نشستی که در پایان آن، یک بیانیه خبری نیز از سوی این اتحادیه منتشر شد.

این بیانیه خبر می‌دهد که به شکل روزانه، بیشتر از ۱.۵ میلیون سفر در سراسر کشور با پلتفرم‌های تاکسی آنلاین انجام می‌شود در حالی که «بر اساس مستندات موجود در اتحادیه، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شکایات - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از این کسب‌و‌کارها بسیار ناچیز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بوده و این نشان از نظارت بی‌شائبه و منظم شرکت‌ها، اتحادیه و سازمان‌های نظارتی بر فعالیت آنان بوده است. اتفاقی که کمتر شاهد آن بوده‌ایم.»

بیانیه اعتراضی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، به موضوع حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مارکت‌های اپلیکیشن خارجی اشاره - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می‌کند و آن را یک تحریم و محدودیت برای کسب‌وکارهای ایرانی قلمداد می‌کند. سپس ابراز تاسف می‌کند که دامنه این محدودیت‌ها در داخل کشور و آن هم به دست دولت ادامه پیدا می‌کند: «در اقدامی جدید و دور از ذهن وزارت کشور - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با ارائه‌ی لایحه‌ای به دولت محترم، به دنبال محدودسازی فعالیت کسب‌و‌کارهای ارائه‌دهنده خدمات جابه‌جایی هوشمند (تاکسی آنلاین) است. این لایحه که هم اکنون در کمیسیون - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - امور زیر بنایی دولت در حال بررسی است، تاکسی‌های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آنلاین را مکلف به دریافت مجوز از شهرداری‌ها می‌کند.»

در ادامه، سایر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بخش‌های مهم بیانیه اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی را مطالعه می‌کنید:

«خلق مجوز جدید با روح قانون بهبود محیط کسب‌و‌کار و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مغایر است. از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سوی دیگر، مجموعه شهرداری‌ها که خود با داشتن تاکسیرانی و در برخی شهرها تاکسی آنلاین یک رقیب برای کسب‌و‌کارهای خدمات جابه‌جایی هوشمند محسوب می‌شوند، با این قانون به عنوان مرجع صادرکننده مجوز، مدیریت و نظارت بر سایر پلتفرم‌های آنلاین خدمات جابه‌جایی را بر عهده خواهند داشت. در کجای دنیا سراغ دارید که به یک رقیب اجازه دخالت در سایر امور بازار را بدهند؟

خوب است همگان بدانند که بر اساس قانون توسعه حمل و نقل عمومی، مجموعه شهرداری‌ها باید در راستای توسعه حمل‌و‌نقل عمومی، اصلاح قوانین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آن و افزایش سطح رضایت مردم و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رانندگان تاکسی‌ها اقدام کنند، در حالی که پلتفرم‌های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آنلاین صرفاً برای خودروهای شخصی و مطابق با قوانین نظام صنفی فعالیت می‌کنند.

کارآفرینان تصور می‌کنند بخش‌هایی از دولت، صرفا به دنبال ایجاد موانع برای این کسب‌و‌کارهاست در حالیکه باید حامی آن باشد. بر اساس بخشنامه ابلاغی شماره ۱۳۸۸۸۱/۵۲۲۰۷ مورخ ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر "لزوم بهره‌گیری از نظرات تشکل‌های غیر دولتی اقتصادی نظیر اتحادیه‌های صنفی"، تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند در تدوین یا اصلاح - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بخشنامه‌ها و رویه‌های اجرایی و در ارائه پیشنهاد برای تصویب مقررات دولتی، نظر تشکل‌های ذی‌ربط را اخذ و مورد توجه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قرار دهند. این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در صورتی است که هیچگونه دعوت و یا درخواست ارائه نظر از اتحادیه در رابطه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با این موضوع نشده و متاسفانه همچنان پشت درهای بسته دولتی برای کسب‌و‌کارها تصمیم گرفته می‌شود.

اتحادیه کشوری کسب‌و‌کارهای مجازی ضمن مخالفت با لایحه وزارت کشور مبنی بر محدودسازی فعالیت کسب‌و‌کارهای ارائه‌دهنده خدمات جابه‌جایی هوشمند، خواستار رد این پیشنهاد و برگزاری جلسات مشترک جهت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رفع دغدغه‌های نظارتی است.

»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone