تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32804.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت منتشر شد؛ اتصال آسان اندروید به ویندوز 10

بعد از یک دوره آزمایشی کوتاه برای مشترکین ویندوز اینسایدر، مایکروسافت بالاخره اپلیکیشن Your Phone را برای کاربرانی که آخرین ورژن از سیستم عامل ویندوز 10 را به اجرا در می آورند منتشر کرد؛ اپلیکیشنی ...

بعد از یک دوره آزمایشی کوتاه برای مشترکین ویندوز اینسایدر، مایکروسافت بالاخره اپلیکیشن Your Phone را برای کاربرانی که آخرین ورژن از سیستم عامل ویندوز 10 را به اجرا در می آورند منتشر کرد؛ اپلیکیشنی که به کاربران اجازه می دهد فایل ها را به سهولت هرچه تمام تر میان پی سی های مبتنی بر ویندوز 10 و موبایل های اندرویدی انتقال دهند.

اپلیکیشن Your Phone هم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تویسرکان استان همدان - اکنون از طریق استور مایکروسافت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تویسرکان استان همدان - قابل دریافت است و نسخه اندرویدی آن هم به عنوان جزئی از اپلیکیشن های مایکروسافت روی گوگل پلی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تویسرکان استان همدان - قرار گرفته. به محض نصب هر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تویسرکان استان همدان - دو اپلیکیشن، می توانید وارد اکانت مایکروسافت تان شده و جا به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تویسرکان استان همدان - جایی فایل ها را آغاز کنید.

مایکروسافت برای نخستین بار در جریان کنفرانس Build 2018 خود از اپلیکیشن Your Phone رونمایی کرد و انتظار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تویسرکان استان همدان - نمی رفت که تا پیش از عرضه به روزرسانی رد استون - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تویسرکان استان همدان - 5 برای ویندوز 10، در دسترس کاربران قرار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تویسرکان استان همدان - گیرد. گفتنی است که ورژن فعلی Your Phone، برخی از قابلیت هایی که به ما وعده داده شده بود را شامل نمی شود. در رویداد Build، مایکروسافت توضیح داد که از Your Phone می توان برای خواندن پیامک های موبایل روی نمایشگر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تویسرکان استان همدان - پی سی استفاده کرد یا نوتیفیکیشن های اندروید را روی دسکتاپ به نمایش در آورد؛ اما هیچ یک از این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تویسرکان استان همدان - قابلیت ها هنوز در دسترس نیستند.

طبیعی است که تمام این قابلیت ها به مرور زمان از راه خواهند رسید و احتمالاً اکثریت آنها، به به روزرسانی بزرگ ویندوز 10 موکول خواهند شد. در این صورت، ویندوز 10 در جایگاهی برابر تر نسبت به macOS قرار خواهد گرفت که از سال ها پیش، با آیفون های اپل سازگار بوده و امکان انتقال فایل ها را فراهم کرده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone