تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32808.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه گلکسی واچ سامسونگ با اپل واچ سری ۳

دو روز پیش سامسونگ به همراه گوشی پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی نوت 9 از ساعت هوشمند گلکسی واچ نیز رونمایی نمود. این ساعت که آخرین نسخه از خط تولید پوشیدنی‌های کمپانی کره‌ای به شمار می‌رود، ...

دو روز پیش سامسونگ به همراه گوشی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی نوت 9 از ساعت هوشمند گلکسی واچ نیز رونمایی نمود. این ساعت که آخرین نسخه از خط تولید پوشیدنی‌های کمپانی کره‌ای به شمار می‌رود، در واقع ادامه‌ی دهنده‌ی راه ساعت Gear S3 است که با نامی دیگر به جمع کهکشانی‌ها اضافه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - شده است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان

قرار است جدیدترین ساعت‌های هوشمند کمپانی سامسونگ از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - سیستم عامل اختصاصی کمپانی کره‌ای یعنی تایزن نسخه 4.0 بهره ببرند و در دو مدل مختلف عرضه شوند؛ یک مدل نقره ای رنگ با اندازه ۴۶ میلی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - متری و نسخه‌ای ۴۲ میلی متری با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - رنگ های مشکی و رُزگلد.

نسخه‌ی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - بهرمند از بلوتوث این پوشیدنی قرار است در دوم شهریورماه عرضه گردد و نسخه‌ی LTE آن نیز تا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - پایان سال میلادی عرضه خواهد شد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان

همانطور - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - که گفته شد این ساعت‌ها به جای آنکه از Wear OS گوگل استفاده کنند از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - سیستم عامل تایزن بهره می برند و این مسئله موجب شده عمر باتری این پوشیدنی بسیار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - بیشتر از نسل قبلی بشود.

کمپانی کره‌ای مدعی شده که این گجت بیش از ۸۰ ساعت عمر باتری خواهد داشت و بدین ترتیب کاربران برای استفاده از آن نیاز به شارژ هر روزه ندارند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان

اما از سوی دیگر صاحبان اپل واچ مجبورند که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - پس از ۱۸ ساعت استفاده مکرر از ساعتشان، سریعاً آن را شارژ کنند و این مسئله برتری بی چون و چرای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - ساعت‌های سامسونگ را نشان می‌دهد.

از طرف دیگر گلکسی واچ با گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها سازگاری دارد اما اپل واچ تنها از موبایل‌های کمپانی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - کوپرتینویی پشتیبانی می‌کند. با این وجود هر دوی این پوشیدنی‌های هوشمند از ویژگی‌های مشابهی نظیر قابلیت سنجش فشار خون، استریم آنلاین موسیقی و GPS بهره می برند و تا عمق ۵۰ متر هم در برابر آب مقاوم هستند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان

بنابر گفته‌های شرکت سامسونگ، کاربران باید برای خرید نسخه‌ای ۴۲ میلی متری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - پوشیدنی ۳۲۹ دلار هزینه کنند و مدل ۴۶ میلی متری گلکسی واچ قیمتی حدود ۳۴۹ دلار خواهد داشت. هنوز قیمتی برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - نسخه‌ی LTE آن مشخص نشده اما به نظر می رسد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - این مدل به نرخ ۳۹۹دلار عرضه شود.

همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید ساعت‌های هوشمند اپل و سامسونگ  از لحاظ مشخصات تفاوت‌هایی با هم دارند اما احتمالاً سلیقه و نحوه استفاده کاربر فاکتوری تاثیرگذار در انتخابش به شمار روند چرا که هر دوی این پوشیدنی‌ها نقاط قوت منحصر به فرد خود را دارند:

مشخصه گلکسی واچ اپل واچ سری ۳
قیمت ۳۹۹ دلار نامعلوم
دستیار هوشمند بیکسبی سیری
سیستم عامل تایزن  4.0 watchOS 4
قابلیت‌های جهت یابی GPS، ارتفاع‌ سنج، فشار سنج GPS، ارتفاع‌ سنج، فشار سنج
مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر تا عمق ۵۰ متر
سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای اپل موزیک
پردازنده اگزینوس ۹۱۱۰ دو - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - هسته‌ای S3 دو هسته‌ای

و چیپ وایرلس W2

قابلیت اتصال به شبکه وای فای، بلوتوث، LTE، NFC وای فای، بلوتوث، LTE
نمایشگر سوپر امولد نسل دوم نمایشگر‌های اولد

با Force Touch

حافظه‌ی داخلی ۱.۵ گیگابایت رم با ۴ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت
عمر باتری ۸۰ ساعت (۴۶ میلیمتری)

۴۵ ساعت (۴۲ میلیمتری)

۱۸ ساعت
وزن ۶۳ گرم (۴۶ میلیمتری)

۴۹ گرم (۴۲ میلیمتری)

۲۸.۷ گرم (۳۸ میلیمتری)

۳۴.۹گرم (۴۲ میلیمتری)

ابعاد ۱۳ *۴۹ * ۴۶ ( ۴۶ میلیمتری)

۴۱.۹ *۴۵.۷ * - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اردستان استان اصفهان - ۱۲.۷ (۴۲ میلیمتری)

۳۸.۶ * ۳۳.۳۳ * ۱۱.۴ ( ۳۸ میلیمتری)

۴۲.۵ * ۳۶.۴ * ۱۱.۴ (۴۲ میلیمتری)

سازگاری با سیستم عامل اندروید ۵ به بالا، آیفون 5 با iOS 9.0 یا بالاتر آیفون 6 با iOS 11 یا بالاتر

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کی بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب حالتون خوبه؟ آیا یه سوال داشتم شما منطقه راهمیان اردبیل اردستان سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در راهمیان اردبیل شهر اردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone