🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28901.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس ذنفون مکس شات و مکس پلاس M2 با اسنپدراگون SiP 1 معرفی شدند

پیش از این کوالکام اعلام کرده بود که قصد دارد یک کارخانه تولید نیمه‌ هادی در برزیل تاسیس کند. حال اولین محصولات این کارخانه یعنی گوشی‌های ایسوس ذنفون مکس شات و ذنفون مکس پلاس M2 ...

پیش از این کوالکام اعلام کرده بود که قصد دارد یک کارخانه تولید نیمه‌ هادی در برزیل تاسیس کند. حال اولین محصولات این کارخانه یعنی گوشی‌های ایسوس ذنفون مکس شات و ذنفون مکس پلاس M2 با چیپست اسنپدراگون SiP 1 معرفی شدند.

ذنفون مکس شات به یک لنز سوم ۸ مگاپیکسلی واید مجهز شده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - و در پشت مکس پلاس M2 هم یک فلش دیده می‌شود. هر دو محصول از یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی FHD پلاس با بریدگی بالای نمایشگر بهره می‌برند.

ذنفون مکس پلاس M2 - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - از یک رم ۳ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - داخلی بهره خواهد برد. ذنفون مکس شات نیز در دو مدل ۳ یا ۴ گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - با ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - هر دو مدل می‌توانید با استفاده از میکرو اس‌دی ظرفیت حافظه دستگاه را ارتقا دهید.

چیپست SiP 1 که در هر دو این گوشی‌ها استفاده شده، مهم‌ترین موضوع در مورد سری جدید گوشی‌های ایسوس محسوب می‌شود. این چیپست تفاوت‌های زیادی با دیگر نمونه‌های معمول سیستم روی چیپ دارد.

در چیپست‌های جدید مانند SiP 1، قطعات اصلی روی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - یک مدار مشخص نصب شده‌اند که در نهایت به مادربرد اتصال پیدا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - خواهند کرد. در نتیجه این موضوع، فضای داخل گوشی بیشتر شده و سازندگان امکان استفاده از قطعات بیشتری را خواهند داشت.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان

چیپست ۱۴ نانومتری جدیدی که از این به بعد در محصولات ایسوس استفاده خواهد شد، شباهت قابل توجهی به اسنپدراگون ۴۵۰ داشته و 8 هسته پردازشی با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز را ارائه می‌دهد. در ضمن این تراشه از پردازنده گرافیکی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - آدرنو ۵۰۶ هم بهره خواهد برد.

مکس پلاس M2 - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - با یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای بهبود عمق همراه خواهد شد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - و در مقابل ذنفون مکس شات جدا از این دو لنز از یک لنز واید ۸ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - همچنین، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - در جلوی هر دو دستگاه می‌توان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و فلش LED را مشاهده کرد.

این دو محصول از پورت microUSB و یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی هم بهره می‌برند. بدنه هر دو آن‌ها از جنس آلمینیوم بوده و در زمان عرضه به اندروید ۸.۱ مجهز - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - خواهند بود. ایسوس اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - مکس پلاس M2 و ذنفون مکس شات به‌زودی آپدیت اندروید ۹ را هم دریافت خواهد کرد.

ذنفون مکس شات با قیمت‌های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - ۳۵۰ و ۴۴۵ دلاری و مکس پلاس M2 با قیمت ۳۴۰ دلار عرضه خواهد شد. این دو گوشی را می‌توانید در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی و نقره‌ای خریداری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone