تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38940.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

هک خودپردازها به آمریکا رسید؛ سرقت از دستگاه هایی که اسکناس ها را بیرون می ریزند

یکی از روش های سرقت از دستگاه های خودپرداز که اخیراً در کشورهای اروپایی و آسیایی رواج بسیاری پیدا کرده، هک کردن این دستگاه ها و دزدیدن مبالغ بالایی از اسکناس است. حالا این روش ...

یکی از روش های سرقت از دستگاه های خودپرداز که اخیراً در کشورهای اروپایی و آسیایی رواج بسیاری پیدا کرده، هک کردن این دستگاه ها و دزدیدن مبالغ بالایی از اسکناس است. حالا این روش پای خود را به آمریکا نیز باز کرده و بدین ترتیب دستبرد به این دستگاه ها با به جای گذاشتن کمترین ردپا فراهم شده است.

موسسه امنیتی «Krebs On Security» - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده و اعلام نموده سرویس های امنیتی آمریکا نیز به بررسی این موضوع ورود کرده اند. بر اساس گزارش موسسه امنیتی مذکور، سارقان برای این گونه سرقت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ها نیازی به تخریب دستگاه های خود پرداز ندارند. ولی در عین حال - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هک کردن این دستگاه ها نیاز به دسترسی فیزیکی به آنها دارد. پس از دسترسی، سارقین اقدام به استفاده از نرم افزارهای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ویژه یا دستگاه های الکترونیکی خاص (یا معمولاً استفاده از هر دوی آنها) می کنند. پس از به دست گرفتن کنترل، دستگاه شروع به بیرون دادن اسکناس های متعدد می کند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

بر اساس اطلاعاتی که از گزارش ارسالی یک سرویس مخفی به بانک - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ها و موسسات مالی فاش شده، مجرمین دستگاه های - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خاصی را برای این کار هدف قرار می دهند. به عنوان نمونه آنها دستگاه های خودپرداز مستقل داروخانه ها، دستگاه های موجود در خودرو بانک ها و سایر نمونه های مشابه با آنها را مورد دستبرد قرار می دهند.

سرویس مخفی یاد شده همچنین به این موضوع اشاره کرده که بسیاری از دستگاه های خودپرداز از سیستم عامل های قدیمی از جمله ویندوز XP استفاده می کنند که حفره های امنیتی بسیاری دارد. این گزارش به بانک ها - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و موسسات مالی پیشنهاد داده بود از سیستم عامل های جدیدتری از جمله ویندوز 7 استفاده کنند؛ سیستم عاملی که اکنون قدیمی به حساب می آید ولی همچنان آپدیت های امنیتی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مایکروسافت را دریافت می کند.

همچنین بر اساس اعلام موسسه امنیتی Krebs On Security به نظر می رسد این دستکاری در خودپردازها از طریق بد افزاری انجام می - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شود که از سال 2013 موجود بوده و تنها دستگاه های یک سازنده خاص را مورد حمله قرار می داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone