تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38941.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پتنت سامسونگ از ابداع روش‌‌ جدید احراز هویت خبر می‌دهد

سامسونگ هر روز پتنت‌ جدیدی ثبت می‌کند که هر کدام از قابلیت‌های متفاوت و پروژه‌های در دست توسعه خبر می‌دهند. اخیرا پتنت‌ جدیدی از این شرکت کره‌ای همانند مورد‌های گذشته در فضای مجازی مشاهده شده ...

سامسونگ هر روز پتنت‌ جدیدی ثبت می‌کند که هر کدام از قابلیت‌های متفاوت و پروژه‌های در دست توسعه خبر می‌دهند. اخیرا پتنت‌ جدیدی از این شرکت کره‌ای همانند مورد‌های گذشته در فضای مجازی مشاهده شده که نشان می‌دهد اکنون این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کمپانی خلاق در حال فعالیت روی ابداع روش‌‌ جدید احراز هویت است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

تیر ماه سال ۹۴ این پتنت با نام «احراز هویت همزمان بر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اساس پارامتر‌های گردش خون» در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا بایگانی شد.

پتنت مذکور روشی را توضیح می‌دهد که می‌توان کاربران را به وسیله‌ی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بررسی الگو‌های گردش خون از انگشت و مچ دست بررسی کرده و آنها را از یکدیگر تشخیص داد. این متد می‌تواند راهکاری جدید، مطمئن و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کارآمد برای احراز هویت کاربران در آینده به حساب آید.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

با عملی شدن ایده یاد شده، تلفن‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هوشمند در آینده می‌توانند علاوه بر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - استفاده از تشخیص چهره یا حسگر اثر انگشت، به وسیله‌ی ضربان قلب نیز کاربران خود را شناسایی کرده و صفحه را آنلاک کنند.

این تکنولوژی بر پایه یک مطلب علمی خلق شده است. اینکه مسیر‌های هدایت شریانی اصلی در بین دو کاربر نمی‌تواند یکسان باشد و کاملاً منحصر فرد است. از این رو یک ساعت هوشمند یا موبایل قادر خواهد بود با استفاده از این تکنولوژی صاحبش را بر اساس جریان خونش بشناسد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

این فناوری نه تنها می‌تواند در تولید تلفن‌های هوشمند و پوشیدنی‌ها استفاده شود بلکه قابل تعبیه روی لپ‌تاپ‌ها نیز هست. بنابراین علاوه بر پسورد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و پین کد، کاربران خواهند توانست از طریق - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اسکنر عنبیه‌ی چشم، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حسگر اثر انگشت، Face ID و روند جریان خون خود موبایل‌هایشان را آنلاک کنند که این اتفاق می‌تواند احتمال هک شدن را بسیار بسیار پایین آورد. البته بر اساس عکس‌ها و شایعات لو رفته از پرچم‌داران بعدی سامسونگ، روش‌‌ جدید احراز هویت بر اساس پارامتر‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گردش خون نمی‌تواند در آینده‌ای نزدیک روی موبایل های کمپانی کره‌ای تعبیه گردد و باید مدت بیشتری برای ظهور آن صبر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone