تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38955.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود رابطه انسان و خزندگان

مشاهده خزندگانی از قبیل مار و سوسمار برای هرکسی می تواند ترسناک باشد و حالا تیمی از دوستداران حیوانات به دنبال بهبود رابطه انسان ها و این حیوانات هستند. راهکار این تیم استفاده از هوش ...

مشاهده خزندگانی از قبیل مار و سوسمار برای هرکسی می تواند ترسناک باشد و حالا تیمی از دوستداران حیوانات به دنبال بهبود رابطه انسان ها و این حیوانات هستند.

راهکار این تیم استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه برنامه ای است که در شناسایی تصاویر خزندگان و دوزیستان به افراد کمک کرده و بدین ترتیب مانع از آزار رساندن آنها به حیوانات می شود.

«دان بکر» که یک برنامه نویس و از حامیان محیط زیست - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است در رابطه با مشکلات این پروژه می گوید:

بزرگترین چالش ما این است که خزندگان در بین مردم محبوبیت چندانی ندارند، با این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حال با ارائه اطلاعات درباره حیواناتی که کاربران در حال مشاهد آن هستند می توان از کشتن از این موجودات جلوگیری کرد.

هوش مصنوعی مذکور که Fitch نام دارد هنوز به مرحله نهایی نرسیده و کاربران از طریق ارسال تصاویر خزندگان و دوزیستان به سایت و ربات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - توییتر مربوطه می توانند به هوشمندتر شدن آن کمک کنند.

مسئولان این پروژه از این تصاویر از پیش تعریف شده برای آموزش Fitch استفاده خواهند کرد که دان بکر آن را به نشان دادن تصاویر حیوانات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به یک کودک تشبیه می کند.

یکی دیگر از مشکلات موجود پس زمینه های شلوغی است که ممکن است به شناسایی اشتباه حیوانات منجر شود. برای مثال «bull snake» و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - «قورباغه پلنگی» اغلب در گیاهان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خشک مخفی می شوند و Fitch ممکن است آنها را با هم اشتباه بگیرد.تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقیراه حل آنها برای غلب بر این مشکل ترسیم یک چارچوب اطراف حیوان است و به همین منظور از دوستداران محیط زیست درخواست کرده اند در عکس های ارسالی اطراف حیوانات یک چارچوب ترسیم کنند.

او ایده اصلی پروژه مذکور را این مساله می داند که هرچه اطلاعات بیشتری درباره یک موجود داشته باشید، آنها را بهتر درک خواهید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone