تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38943.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

فروش کمتر از انتظار آیفون 8؛ آیا تأمین کنندگان تولید خود را کاهش می دهند؟

بر اساس گزارشی که به تازگی توسط شرکت تحقیقات تأمین کنندگان بازار Digitimes منتشر شده تأمین کنندگان اپل قرار است میزان تولید قطعات برای آیفون 10 (بررسی دیجیاتو)، آیفون 8 (بررسی دیجیاتو) و نیز آیفون 8 ...

بر اساس گزارشی که به تازگی توسط شرکت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تحقیقات تأمین کنندگان بازار Digitimes منتشر شده تأمین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کنندگان اپل قرار است میزان تولید قطعات برای آیفون 10 (بررسی دیجیاتو)، آیفون 8 (بررسی دیجیاتو) و نیز آیفون 8 پلاس را کاهش دهند. به دنبال این خبر ارزش سهام کمپانی ساکن کوپرتینو به میزان یک درصد افت کرده است.

این مسئله معمولاً به دلیل کاهش میزان تقاضا برای موبایل ها در سه ماهه اول سال جدید میلادی طبیعی است ولی از سوی دیگر اعلام شده که آیفون های 8 و 8 پلاس نتوانسته اند به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - میزان فروشی که مد نظر اپل بوده دست پیدا کنند.

البته از سوی دیگر اگر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آیفون 10 موجب نابود کردن سهم آیفون های 8 و 8 پلاس شود، این مسئله نباید برای اپل نگران کننده باشد. زیرا کاربران با خرید آیفون گران قیمت تر 10 پول بیشتری را به جیب این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کمپانی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سرازیر خواهند کرد. با این وجود این در حالی است که کاربرانی که از خرید آیفون های 8 یا 8 پلاس منصرف می شوند، به سراغ رقبای اندرویدی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نروند.

همچنین میزان سفارش قطعات مورد نیاز برای آیفون 8 ظاهراً از ماه پایانی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سال - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 2017 رو به کاهش رفته است که این مسئله برای جدیدترین موبایل های اپل عجیب به نظر می رسد.

برای اینکه از میزان آیفون های فروخته شده مطلع شویم باید تا 12 بهمن ماه که اپل آماری از میزان درآمد خود را منتشر می نماید، صبر کنیم. با این حال تحلیلگران بازار اعتقاد دارند که اپل در دوره مالی سه ماهه جاری در نهایت موفق به فروش 80 میلیون آیفون خواهد شد. همچنین در این دوره این کمپانی در کل موفق به فروش 100 میلیون گجت مبتنی بر iOS خواهد شد.

البته هنوز مشخص نیست که از این تخمین فروش، چه میزان به آیفون های 8 و 8 پلاس، آیفون 10 و نیز آیفون های قدیمی تر 7 و 7 پلاس اختصاص خواهد داشت.

در نهایت انتظار می رود برخی از کمپانی های تأمین کنده به طور موقت خطوط تولید خود را در ماه فوریه (بهمن تا اسفند ماه) متوقف نمایند. این تصمیم احتمالی موجب می شود از انباشته شدن بیش از حد قطعات در انبارهای کمپانی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ها جلوگیری شود. به گزارش Digitimes این کمپانی ها شامل تأمین کنندگان چیپ های حافظه، بُردها و برخی موارد دیگر خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone