تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38946.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ربات انسان نمای کنگورو تمرینات ورزشی انجام می دهد و عرق می ریزد [تماشا کنید]

یک تیم رباتیک ژاپنی ربات کِنگورو را توسعه داده اند که می تواند حرکاتی مشابه با انسان ها را انجام داده و حتی از طریق عرق کردن از افزایش بیش از حد بخش های مختلف ...

یک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تیم رباتیک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ژاپنی ربات کِنگورو را توسعه داده اند که می تواند حرکاتی مشابه با انسان ها را انجام داده و حتی از طریق عرق کردن از افزایش بیش - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از حد بخش - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های مختلف خود جلوگیری کند.

کنگورو، توسط لابراتوار JSK دانشگاه توکیو - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توسعه داده شده و در طراحی آن از اسکلت عضلانی پیچیده بدن یک پسر بچه ایده گرفته شده. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کنگورو می تواند تمرینات ورزشی مشابه با انسان ها از جمله دراز نشست را انجام دهد.

البته این ربات سال هاست که در حال توسعه است و پیش از این نیز در مورد یکی از نمونه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های اولیه آن در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دیجیاتو نوشته بودیم. کنگورو در واقع نمونه ای پیشرفته تر از رباتی به نام کِنتا است که در سال 2001 - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توسعه آن آغاز شده بود. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حالا به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - لطف بهبودهایی که بر کنگرو توسط تیم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - محققان اعمال شده، این ربات از ساختار پیچیده تری نسبت به نمونه های قبلی خود بهره می برد.

یکی از قابلیت های جالب این ربات عرق کردن آن است تا بدین ترتیب مانند انسان ها دمای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بدن خود را کاهش دهد. این یک راهکار عملی است تا بدین طریق از رسیدن دمای اجزای کنگورو به میزان بحرانی و آسیب دیدگی احتمالی آن جلوگیری شود. بدین منظور قطرات آب - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - روی اسکلت آن پخش می شود تا با بخار شدن، موجب خنک سازی اجزا گردد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربیهدف محققان یاد شده این است که در نهایت رباتی را توسعه دهند که بتواند به صورت کاملاً دقیق حرکات انسان ها را تقلید نماید. همچنین بتواند در شرایطی از جمله در تست های تصادفات به کار رود و از سوی دیگر به تحلیل دقیق تر عضلات ورزشکاران کمک نماید.

کنگورو بر خلاف بسیاری از ربات ها از جمله ربات ویژه بوستون داینامیکس که می تواند پشتک بزند، قابلیت های فرا انسانی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ندارد. زیرا اساساً بدین منظور طراحی شده که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مشابه انسان ها باشد و رفتارهای آنها را تقلید کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone