تعمیرات یخچال امرسان در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10137.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام قابلیت Favorites را برای تغییر اولویت نمایش پست‌ها آزمایش می‌کند

به نظر می‌رسد اینستاگرام بالاخره متوجه شده که کاربران در پیدا کردن پست‌های موردعلاقه خود مشکل دارند و برای سامان دادن به فید این شبکه اجتماعی روی قابلیت جدیدی به نام Favorites کار می‌کند تا ...

به نظر می‌رسد اینستاگرام بالاخره متوجه شده که کاربران در پیدا کردن پست‌های موردعلاقه خود مشکل دارند و برای سامان دادن به فید این شبکه اجتماعی روی قابلیت جدیدی به نام Favorites کار می‌کند تا مطالب محبوب را بالای بقیه پست‌ها به آن‌ها نشان دهد.

به گزارش توسعه‌دهنده‌ای به نام «الساندرو - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تایباد استان خراسان - پالوزی»، قابلیت Favorites به شما اجازه می‌دهد مهم‌ترین اکانت‌های مخاطبین اینستاگرام خود را انتخاب کنید و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تایباد استان خراسان - به آن‌ها اولویت بدهید تا در فید، بالاتر از بقیه پست‌ها نشان داده شوند. این اکانت‌ها می‌توانند مربوط به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تایباد استان خراسان - دوستان شما یا سایر تولیدکنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی باشد.

قابلیت جدید Favorites به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تایباد استان خراسان - شما کمک می‌کند کنترل بیشتری روی فید اینستاگرام‌تان داشته باشید و بیشتر محتوای کسانی را ببینید که برایتان اهمیت دارد. این ویژگی با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تایباد استان خراسان - اولویت‌بندی نمایش محتواها به مدیریت زمان در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند و مهم‌ترین مطالب را دم دست شما قرار می‌دهد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر تایباد استان خراسان

اینستاگرام در حال حاضر ابتدا جدیدترین پست‌هایی را نشان می‌دهد که اکانت آن‌ها را دنبال می‌کنید. البته الگوریتم‌های دیگری مثل نحوه تعامل شما با پست‌ها هم در ترتیب نمایش محتواها اثرگذارند. اگر پست‌های زیادی را لایک می‌کنید، اما تمایلی ندارید که آن‌ها را ابتدای فید خود ببینید. با این کار، سیگنال اشتباهی درباره ترتیب نمایش پست‌ها در اینستاگرام به این شبکه اجتماعی می‌دهید.

فعلا مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد یا تا زمان عرضه نهایی تغییر خواهد کرد یا نه. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تایباد استان خراسان - چنان‌چه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تایباد استان خراسان - Favorites به‌صورت آزمایشی برای شما فعال شود، می‌توانید آن را در منوی اکانت زیر گزینه Close Friends ببینید.

اینستاگرام قبلا در سال ۲۰۱۷ قابلیت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تایباد استان خراسان - دیگری را با همین نام Favorites آزمایش کرده بود که اجازه می‌داد به طور دقیق مخاطبان هر پست را مشخص کنید. برای مثال، می‌توانستید تصویر مهمانی دوستانه خود را به اشتراک بگذارید و فقط اجازه دهید همان کسانی که در مهمانی حضور داشتند پست را ببینند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اقاقیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ احیانا شرکت شما آیا اطراف نشاط تایباد هم سرویس دهی داره
پاسخ: بله در نشاط شهر تایباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone