تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37349.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بسیاری از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل موتورولا موتو جی 6 فاش شد

طی چند هفته اخیر، بارها شاهد افشای اخباری درباره موبایل موتو جی 6 موتورولا بودیم و اخیراً تصاویری از این موبایل از تمام زوایا نیز منتشر شد. وب سایت اندروید هدلاین اخیراً به اطلاعات کاملی ...

طی چند هفته اخیر، بارها شاهد افشای اخباری درباره موبایل موتو جی 6 موتورولا بودیم و اخیراً تصاویری از این موبایل از تمام زوایا نیز منتشر شد. وب سایت اندروید هدلاین اخیراً به اطلاعات کاملی درباره این دستگاه دست یافته که ظاهراً از سوی یکی از منابع نزدیک به موتورولا افشا شده اند.

این خبرگزاری می گوید موتو جی 6 با تمرکز بر سه قابلیت معرفی خواهد شد: نمایشگر، دوربین ها و عمر باتری. جی 6 نمایشگری 5.7 - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اینچی دارد که نام «Max Vision» برایش انتخاب شده و از نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد. مثل بسیاری از موبایل های کم حاشیه اخیر، موتورولا هم قصد دارد روی عبارت «نمایشگری بزرگ در بدنه ای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کوچک» مانور تبلیغاتی دهد که در واقع به طراحی لبه تا لبه دستگاه اشاره دارد.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اگرچه در شایعات گفته شده که نمایشگر جی 6 رزولوشن Full HD را به نمایش در می آورد اما ظاهراً رزولوشن واقعی از این بالاتر بوده و با 2160x1080 پیکسل برابری می کند. لایه محافظ گوریلا گلس 3 روی نمایشگر دستگاه قرار گرفته و پشتیبانی از Attentive Display به این معناست که نمایشگر هنگامی که در حال نگاه کردن به آن باشید خاموش نمی شود.

موتو جی 6 به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 450 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز مجهز خواهد بود و از پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 بهره می برد. بنابر اطلاعات درج شده در مستندات موتورولا، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی جی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 6 قادر به همراهی کاربران برای «یک روز کامل» خواهد بود و ضمناً از تکنولوژی TurboPower موتورولا نیز پشتیبانی می شود که همتایی برای Quick Charge کوالکام به حساب می آید.

درست همانطور که در شایعات قبلی خوانیم، موتو جی 6 واقعاً به دوربین اصلی دوگانه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مجهز خواهد بود؛ اندروید هدلاین به اطلاعات مربوط به سنسورهای این دوربین دست - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نیافته و به همین جهت، فعلا باید فرض را بر این گذاشت که شایعات قبلی صحت داشته و دستگاه همراه با دو - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی عرضه می شود. در این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بین، بهره گیری از سنسوری - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلو به تایید رسیده است.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

یکی دیگر از نقاط قوت موتو جی 6 در برابر رقبایش، بهره گیری از قابلیت تشخیص چهره - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Face - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Unlock است. ضمناً در صورتی که به ثبت تصاویر سلفی گروهی علاقه مند باشید، از دانستن این موضوع خوشحال می شوید که دوربین جلوی موتو جی 6 از حالت عریض هم پشتیبانی می کند.

به نظر می رسد موتورولا هم به جمع علاقه مندان به هوش مصنوعی پیوسته و قصد دارد قابلیت های هوشمند را به دوربین دوگانه دیوایس خود بیاورد. دوربین اصلی موتو جی 6 - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از قابلیت «فوکوس انتخابی» - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بهره می برد و امکان اعمال فیلترهای انیمیشنی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - چهره را نیز به صورت همزمان مهیا می سازد. از دیگر قابلیت های دوربین - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های جی 6 می توان به اعمال رنگ بر تصاویر سیاه و سفید یا برجسته تر کردن رنگ ها در تصاویر، حالت اکتیو فوتوز برای ضبط ویدیویی کوتاه هنگام ثبت هر تصویر و حالت Beautification برای بهبود کنتراست، ایزو، سرعت شاتر و بالانس رنگ سفید در تصاویر سلفی اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone