تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37351.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نسخه ۵ اسمارت لانچر با تغییر و تحولاتی اساسی منتشر شد

اسمارت لانچر، یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین لانچرهای اندروید به تازگی آپدیتی دریافت کرده که آن را به طور کامل دگرگون می کند. تیم اسمارت لانچر نزدیک به دو سال مشغول کار روی ...

اسمارت لانچر، یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین لانچرهای اندروید به تازگی آپدیتی دریافت کرده که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آن را به طور کامل دگرگون می - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کند. تیم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اسمارت لانچر نزدیک به دو سال مشغول کار روی این نسخه بوده تا تجربه ای مطلوب و کامل از یک لانچر همه چیز تمام - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اندرویدی به کاربران هدیه بدهد.

اسمارت لانچر ۵ فعلا در قالب نسخه بتا در پلی استور منتشر شده اما در همین نسخه هم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می توانید به کلیه امکانات لانچر به طور کامل دسترسی داشته باشید. مهم ترین و آشکارترین تغییر اسمارت لانچر ۵، استفاده از یک زبان طراحی جدید به نام Acrylic Design است که رابط کاربری را نسبت به نسخه های قبلی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کاملا دگرگون کرده.

در جدیدترین نسخه اسمارت لانچر، زمانی که والپیپرتان را تعویض می کنید رنگ غالب - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - محیط کاربری بسته به رنگ پس زمینه تعویض شده و با آن تطابق پیدا می کند. همچنین قابلیت Adaptive Icons به عنوان یکی از امکانات پیش فرض اندروید ۸.۰ اوریو - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نیز در آن حضور دارد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

مضاف بر این یک سرچ بار جدید هم به پایین صفحه اضافه شده که نه فقط برای جستجوی محتوا در وب، بلکه برای انجام - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بسیاری از وظایف دیگر هم کاربرد دارد. به عنوان مثال - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می توانید از این نوار برای محاسبات ریاضی و اضافه کردن مخاطبین جدید استفاده کنید که جزو امکانات خلاقانه این لانچر به حساب می آید.

مورد بعد این که اسمارت لانچر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ۵، گزینه های شخصی سازی فراوانی برایتان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به ارمغان آورده که از جمله آن ها می توان به یک ویجت ساعت جدید، تغییر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ابعاد و جابجایی ویجت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ها به صورت آزادانه در صفحه (و نه محدود به نقاط مشخص) و منظم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کردن آیکن ها بر اساس رنگ اشاره کرد.

اگر هم امکانات پیش فرض لانچر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برایتان کافی نبود، خوشبختانه می توانید فیچر پک ۲۰۱۸ لانچر را هم با پرداخت درون برنامه ای خریداری کنید که امکانات اضافه ای مثل اشکال متنوع برای آیکن های تطابق پذیر، مد Ultra Immersive برای پنهان سازی نوار مسیریابی و گزینه های شخصی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سازی برای چینش آیکن ها را در اختیارتان می گذارد.

اسمارت لانچر ۵ را می توانید همین حالا و به رایگان از پلی استور دانلود نمایید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

Smart Launcher 5 (Beta)

سازنده: Smart Launcher Team قیمت: رایگان (با پرداخت درون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.9 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone