تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27340.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نشان تجاری سیستم‌عامل اختصاصی هواوی مشخص شد

دردسرهایی که ایالات متحده برای هواوی درست کرده ظاهراً تمامی ندارد. غول فناوری چینی هم در تلاش است تا بیش از پیش از شرکت های آن سوی دنیا مستقل شود. در حالی که پیش از ...

دردسرهایی که ایالات متحده برای هواوی درست کرده ظاهراً تمامی ندارد. غول فناوری چینی هم در تلاش است تا بیش از پیش از شرکت های آن سوی دنیا مستقل شود. در حالی که پیش از این خبرهایی از توسعه سیستم عامل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - اختصاصی هواوی به گوش می رسید، مدارکی دال بر درخواست ثبت نام یک سیستم عامل به نام «HongMeng» به اداره مالکیت معنوی ملی چین ارائه شده است.

بنا بر آنچه در وبسایت این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - اداره آمده درخواست، اولین بار در 24 آگوست 2018 (2 شهریور 97) ارائه شده و علامت تجاری هونگ منگ تا 13 مه سال 2029 (اردیبهشت 1408) معتبر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - خواهد بود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس

پیش از این هم «یو چنگدونگ»، مدیر بخش فروش مصرف کنندگان هواوی اعلام کرده بود که سیستم عامل جدید هواوی در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - پاییز سال جاری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - عرضه می شود. به گفته او هونگ منگ او اس برای دستگاه های متعددی از جمله گوشی هوشمند، کامپیوتر، تبلت، تلویزیون، خودرو و پوشیدنی های هوشمند کاربرد خواهد داشت. علاوه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - بر این با اپ های اندروید و نیز وب اپلیکیشن ها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - کار خواهد کرد. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - البته باید اشاره کرد که برخی گزارش ها از احتمال به تعویق افتادن انتشار عمومی سیستم عامل اختصاصی هواوی تا بهار سال آینده گفته بودند.

در روزهای اخیر گوگل، کوالکام و اینتل خبر از قطع - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - داد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - و ستد با هواوی داده بودند. علاوه بر این سازمان مرجع استانداردهای کارت حافظه یعنی SDA، این شرکت را از فهرست اعضای خود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - حذف کرده بود. اتحادیه وای فای هم عضویت هواوی را به تعلیق در آورده بود. با این حال برخی شرکت های دیگر از جمله TSMC روی خوش به چینی ها نشان داده و از ادامه همکاری گفته بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone