تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27343.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گجت پوشیدنی آمازون احساسات کاربر را تشخیص می‌دهد

آمازون در حال کار روی یک گجت پوشیدنی برای تشخیص احساسات افراد است. این گجت که روی مچ بسته می‌شود به اسمارت‌فون شخص متصل شده و با استفاده از میکروفون، وضعیت روحی او را از ...

آمازون در حال کار روی یک گجت پوشیدنی برای تشخیص احساسات افراد است. این گجت که روی مچ بسته می‌شود به اسمارت‌فون شخص متصل شده و با استفاده از میکروفون، وضعیت روحی او را از روی صدایش تشخیص می‌دهد.

این دستگاه با استفاده از ثبت و ضبط داده‌های به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کازرون استان فارس - دست آمده از وضعیت خلق و خو، در نهایت قادر است توصیه‌هایی در رابطه با برخورد بهتر با مردم نیز به کاربر ارائه کند. این گجت پوشیدنی به تکنولوژی جداسازی صدا از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کازرون استان فارس - نویز پس‌زمینه نیز مجهز خواهد بود تا داده ها را بدون خطا دریافت کند.

گفته شده که تیم الکسا با همکاری گروه سازنده اسپیکر هوشمند اکو، در حال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کازرون استان فارس - کار روی این گجت هستند. به نظر می‌رسد موعد تست بتای این محصول نزدیک باشد با این حال مشخص نشده که قرار است که این تست‌ها روی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کازرون استان فارس - سخت‌افزار، نرم‌افزار یا هردو انجام بشوند. به هر صورت باید به این نکته توجه داشت که این محصول شاید هرگز به ویترین فروشگاه‌ها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کازرون استان فارس - نرسد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کازرون استان فارس

آمازون در پتنت سال 2017 خود به سیستمی اشاره کرده بود که با آنالیز صدای فرد می‌تواند توصیه‌های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کازرون استان فارس - مرتبط با وضعیتش به او بدهد. مثلا اگر سرماخورده باشد به او پیشنهاد می‌دهد به عنوان غذای امروز سوپ بخورد.

این محصول یکی از چند پروژه آمازون است که به توسعه محصولات مرتبط با دستیار صوتی الکسا می‌پردازد. اخیرا گفته شده که این شرکت در حال کار روی ایرباد هایی است که از دستیار صوتی به صورت داخلی استفاده می‌کنند.

در مورد این محصول باید دید که آیا کاربران به استفاده از دستگاهی که هر لحظه احساسات و وضعیت روحی آن‌ها را رصد می‌کند علاقه‌مند خواهند بود یا خیر. در حال حاضر آمازون تایید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کازرون استان فارس - کرده که برای بهبود عملکرد الکسا، به مکالمات ضبط شده کاربران با الکسا گوش می‌دهد. همین موضوع می‌تواند نگرانی کاربران در زمینه حریم شخصی را تشدید کند و آن‌ها را به سمت عدم استفاده از چنین محصولاتی سوق دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone