تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27341.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از نسل سوم چیپست‌های رایزن؛ نخستین پردازنده‌های 7 نانومتری دسکتاپ

لیزا سو مدیرعامل AMD امروز در نمایشگاه کامپیوتکس از نسل سوم چیپست‌های سری رایزن (شامل رایزن 9 جدید) این شرکت به عنوان نخستین پردازنده‌های 7 نانومتری دسکتاپ دنیا و رقبای سری Core i9 اینتل رونمایی ...

لیزا سو مدیرعامل AMD امروز در نمایشگاه کامپیوتکس از نسل سوم چیپست‌های سری رایزن (شامل رایزن 9 جدید) این شرکت به عنوان نخستین پردازنده‌های 7 نانومتری دسکتاپ دنیا و رقبای سری Core i9 اینتل رونمایی کرد.

چیپست پرچمدار رایزن 9 کمتر از نصف محصول رقیب قیمت دارد

پرچمدار محصولات جدید AMD، رایزن 9 3900X است که با 12 هسته و 24 رشته پردازشی 499 دلار قیمت دارد. این در حالی است که رقیب اصلی پرچمدار AMD یعنی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - چیپست 12 هسته ای اینتل Core i9-9920X با قیمت 1189 دلار روانه بازار می شود. در کنار قیمت کمتر، Ryzen 9 3900X با شاخص TDP (توان طراحی گرمایی) 105 وات، به طرز قابل توجهی بهتر از چیپست 165 واتی اینتل عمل می کند. در واقع پرچمدار جدید AMD بر اساس فلسفه اصلی این شرکت و برای شکست دادن اینتل در توان، ارزش و بهره وری ساخته - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شده است.

سری جدید رایزن 9 که بر اساس معماری 7 نانومتری Zen 2 - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - توسعه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یافته، در اپلیکیشن های مختلف تا 15 درصد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کارایی بهتری داشته و نسبت به نسل قبلی دو برابر حافظه کش و فلاپس بیشتری ارائه می کند.

در این بین مدل 3900X با سرعت 3.68GHz در حالت استاندارد و 4.6GHz در حالت بوست در کنار 70 مگابایت حافظه کش، در بنچمارک Blender - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تا 16 درصد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - عملکرد بهتری نسبت به رقیب داشته و گزینه مناسبی برای گیمرها به شمار می رود.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

AMD همچنین سه نسخه دیگر از چیپست های 7 نانومتری دسکتاپ خود را معرفی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرده که در بین آنها Ryzen 7 3800X با 8 هسته 3.9GHz/4.5GHz (عادی و بوست) و 16 رشته پردازشی، توان رقابت با چیپست اینتل Core i9-9900K را خواهد داشت. رایزن 7 3700X نیز دیگر چیپست 8 هسته ای AMD است که با شاخص TDP 65W، نسبت به نسل قبل 18 درصد سریع تر بوده و 329 دلار قیمت دارد.

در نهایت Ryzen 5 3600 را داریم که یک چیپست 6 هسته ای با 12 رشته پردازشی بوده و 199 دلار قیمت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دارد. البته با پرداخت 50 دلار بیشتر می توانید نسخه X چیپست مورد بحث را خریداری کنید که 200 مگاهرتز سریع تر خواهد بود.

گفتنی است تمام چیپست های جدید سری رایزن AMD از PCIe 4.0 پشتیبانی می کنند که نسبت به PCIe 3.0 تا 42 درصد سریع تر بوده و رایزن های جدید را تا آینده قابل پیش بینی بیمه می کند.

فروش نسل سوم چیپست های رایزن از 16 تیر ماه آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایلماه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روز بخیر جسارتا شرکت شما آیا منطقه رجایی آستانه اشرفیه هم کار انجام میده.
پاسخ: بله در رجایی شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone