🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31804.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سیستم زوم اپتیکال 10X اوپو رونمایی شد

در مراسمی که امروز در بارسلون اسپانیا و چند روز پیش از آغاز به کار رسمی MWC 2019 برگزار شد از سیستم زوم اپتیکال 10X اوپو رونمایی شد که به زودی در محصولات تجاری مختلف ...

در مراسمی که امروز در بارسلون اسپانیا و چند روز پیش از آغاز به کار رسمی MWC 2019 برگزار شد از سیستم زوم اپتیکال 10X اوپو رونمایی شد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - که به زودی در محصولات تجاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت اوپو به گروهی از خبرنگاران اجازه داد تا از نزدیک نگاهی به نمونه اولیه از موبایل هایی بیاندازند که از سیستم زوم اپتیکال 10X آن استفاده می کردند با این حال اما امکان عکاسی از این سیستم برای خبرنگاران فراهم نشد.

اگر تکنولوژی زوم 10X اوپو همانطور که وعده داده شده کار کند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - (به لطف سیستم پریسکوپ اختصاصی آن) بسیار قابل توجه خواهد بود: زوم اپتیکال 10X اوپو را در تلفن های هوشمند تصور کنید!

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان

چند سال پیش که زوم مکانیکی هم به این سطح نرسیده بود حتی تصور - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - زوم اپتیکال 10X هم دشوار بود و حالا تکنولوژی پریسکوپ اوپو می تواند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - پایانی بر این محدودیت باشد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - که کارایی مشابه را برای تلفن های هوشمند آینده فراهم می کند.

سیستم زوم اپتیکال 10X اوپو طبق اعلام شرکت سازنده از طریق یک تلفن هوشمند تازه در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می شود اما جزئیات بیشتری در این رابطه در دسترس نیست و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - نمی دانیم که شرکت چینی چه زمانی این موبایل را به بازار عرضه می کند.

در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - حال حاضر اوپو - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - موبایل های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - تولیدی اش را عمدتا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - در جنوب شرقی آسیا می فروشد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - اما اخیرا به اروپا نیز راه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - پیدا کرده و محصولاتش را به کشورهایی نظیر انگلستان، هلند، ایتالیا، لهستان و ترکیه عرضه می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone