🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20883.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی مایکروسافت و ارتقای کیفیت تصاویر دوربین سلفی زیر نمایشگر

شرکت‌های مختلفی در حال کار روی دوربین سلفی زیر نمایشگر هستند، با این حال همچنان چالش‌هایی در این زمینه وجود دارد که هوش مصنوعی مایکروسافت می‌تواند یکی از آن‌ها را رفع ‌کند. در حال حاضر ...

شرکت‌های مختلفی در حال کار روی دوربین سلفی زیر نمایشگر هستند، با این حال همچنان چالش‌هایی در این زمینه وجود دارد که هوش مصنوعی مایکروسافت می‌تواند یکی از آن‌ها را رفع ‌کند.

در حال حاضر سازندگان گوشی‌های هوشمند دوربین سلفی را در بخش‌های مختلفی قرار می‌دهند. تعدادی از آن‌ها به سراغ دوربین سلفی پاپ آپ رفته‌اند، برخی بریدگی نمایشگر را انتخاب کرده‌اند و شماری از آن‌ها نیز سنسور را درون حفره صفحه نمایش قرار می‌دهند. پیشرفت بعدی در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران - این زمینه مربوط به دوربین سلفی زیر نمایشگر می‌شود.

در این فناوری دوربین زیر نمایشگر قرار می‌گیرد و زمانی که فعال نباشد، به چشم نمی‌خورد و در زمان نیاز باید نور کافی به آن برسد که برای چنین کاری باید پنل OLED شفاف تولید کرد. - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران - اگر نور - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران - کافی به سنسور نرسد، تصاویر تار می‌شوند، موضوعی که اخیرا مایکروسافت مورد بررسی قرار داده است.

به گفته - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران - مایکروسافت، پراش ناشی از ساختار پیکسلی نمایشگر می‌تواند تاری تصویر و کاهش کنتراست و سطح - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران - نور قابل استفاده را در پی داشته باشد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران - و حتی در برخی مواقع مانع از ثبت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران - عکس شود. با وجود این موارد، تخریب در یک روش قابل پیش‌بینی رخ می‌دهد و علت آن، ساختار افقی پیکسل‌ها است.

محققان برای برطرف کردن تخریب ذاتی تصویر گرفته شده از میان نمایشگرهای T-OLED، از ساختار شبکه عصبی U-Net استفاده کردند که علاوه بر بهبود نرخ سیگنال به نویز، تاری عکس را نیز - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران - برطرف می‌کند. پژوهشگران به تصویری دست پیدا کرده‌اند که تفاوتی با عکس عادی و اصلی ندارد که در زیر می‌بینید:

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران
تصویر اصلی
تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران
تصویر گرفته شده از میان پنل T-OLED
تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران
تصویر بهبودیافته - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران - و نهایی

استفاده از هوش مصنوعی در عکاسی، قابلیت‌های دیگری را نیز در اختیار - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران - کاربران قرار می‌دهد که برای - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران - مثال توسط آن می‌توان میزان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران - تاری را کاهش - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر پل سفید استان مازندران - یا افزایش داد و یا پس زمینه را عوض کرد. هوش مصنوعی مایکروسافت برای استفاده درون نمایشگرهای ویدیو کنفرانس در حال توسعه است، با این حال می‌توان از آن در گوشی‌های هوشمند نیز بهره برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شاهرو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ میتونم یه سوال بپرسم نمایندگی شما آیا امیرده پل سفید برای مایکروفر فلر تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در امیرده شهر پل سفید خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone