🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43956.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل برای تربیت ربات های خبرنویس پول خرج می کند

گوگل اخیرا اعلام کرد که سرمایه ای معادل 706 هزار یورو را به آژانس خبری پرس اسوشیتد اعطا می کند تا با کمک هوش مصنوعی شروع به نوشتن و تهیه محتوا کند. این بودجه از ...

گوگل اخیرا اعلام کرد که سرمایه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ای معادل 706 هزار یورو را به آژانس خبری پرس اسوشیتد اعطا می کند تا با کمک هوش مصنوعی شروع به نوشتن و تهیه محتوا کند.

این بودجه از صندوق مربوط به طرح اخبار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دیجیتالی گوگل تامین شده که با هدف حمایت از روزنامه نگاری دیجیتال در اروپا راه اندازی گردید. آژانس خبری مذکور کار تامین محتوای خبری برای تمامی نشریات در انگلستان و ایرلند را بر عهده دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و قرار است برای تولید 30 هزار خبر محلی در ماه با کمک هوش مصنوعی با استارتاپی به نام Urbs وارد همکاری شود.

پیتر کلیفتون سردبیر این خبرگزاری در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مصاحبه اش با گاردین اظهار داشت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که مقالات هوش مصنوعی محصول همکاری با خبرنگاران هستند. در این طرح، نویسنده ها «قالب های خبری - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مملو از جزئیاتی» را برای موضوعاتی نظیر جرم، سلامتی و بیکاری ایجاد می کنند و ابزار Radar (برگرفته از عبارت Reporters And Data And Robots به معنای - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خبرنگاران، داده ها و ربات ها) متعلق به رسانه Urbs جاهای خالی را پر کرده و هر مقاله را بومی سازی می کند.

برخی نشریات سال هاست که از این روش برای تهیه خبر استفاده می کنند

البته باید اشاره کنیم که این شیوه کاری سال هاست توسط نشریات خبری مورد استفاده قرار می گیرد و برای نمونه لس آنجلس تایمز از سال 2014 میلادی تا کنون از آن برای نوشتن مقالات خبری در رابطه با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - زمین لرزه استفاده کرده است.

به گفته کلیفتون حتی در این روش نیز به نویسنده های با مهارت نیاز است اما Radar کمک می کند تا با مهار کردن هوش مصنوعی مقیاس خبرهای - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بومی به قدری بالا برود که تهیه شان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به صورت دستی غیر ممکن باشد.

پولی که گوگل به این پروژه اختصاص داده است همچنین قرار شده که برای اقتباس اطلاعات از برخی دیتابیس های عمومی در انگلستان از جمله شوراهای محلی و یا سرویس ملی سلامت این کشور مورد استفاده قرار بگیرد. Radar همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کار تولید خودکار تصاویر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گرافیکی برای خبرها و همچنین افزودن ویدیو و عکس های مرتبط به آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را نیز بر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - عهده می گیرد. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این نرم افزار از ابتدای سال آینده میلادی در این مسیر مورد استفاده قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرمن نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوبید؟ سایت ***** اجاق گاز و فر آریستون CP 059 MD.3 شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone