🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43971.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شارژر بی سیم اپل با تاخیر و پس از آیفون ها رونمایی می شود؟

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، احتمالاً آیفون بعدی اپل به قابلیت شارژ بی سیم مجهز خواهد شد. اما حالا بر اساس گفته های «جان گروبر» (وبلاگ نویس معروفی که فعالیت های اپل را رصد ...

همان طور - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که قبلاً در دیجیاتو خواندید، احتمالاً آیفون بعدی اپل به قابلیت شارژ بی سیم مجهز خواهد شد. اما حالا بر اساس گفته های «جان گروبر» (وبلاگ نویس معروفی که فعالیت های اپل را رصد می کند)، شارژر مورد نیاز برای آیفون های جدید در زمان رونمایی از موبایل ها آماده معرفی نخواهد بود.

بر اساس توییت دیروز آقای گروبر، شارژر القایی اپل احتمالاً به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صورت جداگانه فروخته شده و خبری از آن در جعبه آیفون 8 نخواهد بود. وی همچنین پیش بینی می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کند که شارژر مورد بحث، در ماه های آتی و به همراه آپدیت 11.1 iOS به بازار عرضه خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

شارژر وایرلس آیفون احتمالاً از فناوری مشابهی با شارژر اپل واچ برخوردار است

گفتنی است پیش از این شایعاتی نیز مبنی بر احتمال عرضه فناوری شارژ از راه دور برای محصولات اپل مطرح شده بود که با توجه به تازگی این تکنولوژی، هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - راه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - زیادی تا امکان ارائه آن در موبایل پر فروشی مانند آیفون باقی مانده است؛ اما در مقابل احتمال - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عرضه یک شارژر بی سیم القایی (به سبک شارژر اپل واچ) برای آیفون بعدی بسیار قوی تر به نظر می رسد.

البته لازم به ذکر است که گروبر نظرات خود را با عبارات شبهه آمیز مطرح کرده و از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - همین رو مانند بسیاری از شایعات و اخبار پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - موعد دیگر، باید منتظر بود و دید که مدیران اپل در واقعیت چه تصمیمی را اتخاذ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone